POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 17)

Moda na tradycyjne wzory

Od wielu sezonów moda na obrączki pozostaje niezmienna. Klienci wybierają klasyczne modele obrączek wykonanych z białego złota. Popularnością cieszą się także tradycyjne obrączki wykonane z żółtego. Jak podkreślają producenci i sprzedawcy obrączek, w najbliższym czasie sytuacja z całą pewnością nie ulegnie zmianie. Podkreślenia wymaga fakt, że klienci coraz chętniej decydują…

01/2014, TEMAT MIESIĄCA

Zaręczynowy pierścionek

W każdym salonie jubilerskim w Polsce można kupić najmodniejszy pierścionek zaręczynowy, pierścionek wykonany z białego bądź żółtego złota z brylantami. Coraz częściej właściciele salonów jubilerskich decydują się na zamawianie biżuterii z platyny. W ciągu ostatnich paru lat w naszym kraju pierścionek zaręczynowy został utożsamiony z pierścionkiem z brylantem. Klienci salonów…

01/2014, TEMAT MIESIĄCA

Srebrna obrączka na całe życie

W salonach jubilerskich z roku na rok coraz lepiej sprzedają się obrączki wykonane ze srebra. Specjaliści nie są pewni skąd bierze się zainteresowanie klientów srebrną biżuterią ślubną – czy podyktowane jest ono ceną biżuterii, czy ciekawym wzornictwem. Jedno jest jednak pewne: w salonach i galeriach z biżuterią ślubną bardzo dobrze…

01/2014, TEMAT MIESIĄCA

Pallad i platyna

Coraz więcej salonów jubilerskich w Polsce decyduje się na wprowadzenie do swojej oferty obrączek i pierścionków zaręczynowych wykonanych z platyny i palladu. Mimo wysokiej ceny tego rodzaju ozdób, Polacy coraz chętniej przeznaczają pieniądze na zakup tej oryginalnej i wartościowej biżuterii. Można domniemywać, że w najbliższym czasie sprzedaż biżuterii wykonanej z…

01/2014, TEMAT MIESIĄCA

Polacy częściej sięgają po srebro

Rozmowa z Józefem Czerniejewskim, prezesem firmy jubilerskiej Natalia Gold. Polski Jubiler: Jak z perspektywy jednej z większych firm jubilerskich działających na polskim rynku wyglądał 2013 rok? Co według pana udało się osiągnąć, a nad czym warto jeszcze popracować? Józef Czerniejewski, prezes firmy Natalia Gold: Tak jak w innych branżach, tak…

01/2014, TEMAT MIESIĄCA

Półfabrykaty przez internet

Klienci przyzwyczaili się i chętnie korzystają z możliwości zakupu srebrnych półfabrykatów i biżuterii za pośrednictwem sieci. Liczba klientów hurtowni systematycznie rośnie. Wpływ na taki stan rzeczy ma dostosowanie asortymentu do oczekiwań klientów. Z usług hurtowni półfabrykatów korzystają zarówno duzi producenci, jak i początkujący twórcy. Właściciele hurtowni wnikliwie badają rynek i…

06/2013, TEMAT MIESIĄCA

Kamień jubilerski kup teraz

Z roku na rok wzrasta na rynku jubilerskim liczba transakcji dokonywanych za pośrednictwem internetu. Sprzedawcy biżuterii, osoby prowadzące zakłady złotnicze i detaliczni klienci chętnie dokonują zakupów „jubilerskich” w sklepach internetowych. Jednak wciąż, mimo rosnącej liczby sklepów internetowych, małym zainteresowaniem kupujących cieszą się kamienie jubilerskie. Osoby zainteresowane kupnem kamieni mają duże…

06/2013, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż biżuterii w internecie krok po kroku

Niemal wszystkie firmy funkcjonujące na polskim rynku mają swoje strony internetowe, za pomocą których oferują swoje usługi. Twórcy biżuterii i jej sprzedawcy także coraz chętniej wykorzystują internet jako narzędzie umożliwiające sprzedaż swoich produktów. Aby jednak uniknąć przykrych niespodzianek i nieoczekiwanych kłopotów, przedsiębiorca, który rozpoczyna lub prowadzi działalność w internecie, musi…

06/2013, TEMAT MIESIĄCA

Perły i miedź

Perły od wieków łączone były z kamieniami i metalami szlachetnymi. Jednak teraz coraz częściej twórcy, i to zarówno w Polsce, jak i za granicą, sięgają po niestandardowe materiały i metale, które łączą z perłami. Dzięki dostępności pereł hodowanych oraz ich stosunkowo niskich cenach, projektanci biżuterii wprowadzają na rynek jubilerski biżuterię…

05/2013, TEMAT MIESIĄCA

Perłowa biżuteria

Na polskim rynku jubilerskim dużą popularnością cieszą się perły. Polki bardzo chętnie kupują perłową biżuterię – szczególnie naszyjniki i kolczyki. Obniżenie kosztów pereł dostępnych w naszym kraju z całą pewnością wpłynie na zwiększone zakupy perłowej biżuterii w salonach jubilerskich w nadchodzącym czasie. Biżuteria perłowa uważana jest nie tylko za biżuterię…

05/2013, TEMAT MIESIĄCA

Wakacje z bursztynem

W okresie wakacyjnym właściciele salonów jubilerskich i galerii oraz twórcy biżuterii nie próżnują. Turyści masowo kupują bowiem biżuterię jako pamiątkę z wakacji. Warto wykorzystać ten czas i okazję, jaką stwarza zwiększone zainteresowanie biżuterią, i postarać się wypromować swoją markę biżuteryjną. Wraz ze wzrostem temperatury sklepy oferujące biżuterię odnotowują zwiększenie obrotów.…

04/2013, TEMAT MIESIĄCA

Moda na ozdoby

Wakacje są czasem największego zainteresowania „biżuterią modową”. W butikach w całej Polsce dobrze sprzedają się kolorowe, unikatowe ozdoby. A na rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących ten rodzaj biżuterii. Klienci chcą posiadać biżuterię, która będzie wpisywała się w najnowsze trendy mody, stąd też poszukiwaną biżuterię można znaleźć zarówno w…

04/2013, TEMAT MIESIĄCA