POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 16)

Show u jubilera

W naszym kraju coraz większą popularnością cieszą się showroomy, miejsca przeznaczone głównie dla stylistów, w których prezentowane są najnowsze kolekcje odzieżowe. Projektanci biżuterii autorskiej coraz chętniej pokazują swoje prace w nowo powstałych przestrzeniach i zyskują tym samym nowych klientów. Może warto stworzyć showroomy z biżuterią, gdzie poza prezentacją najnowszych kolekcji…

05/2014, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Wyróżnij się opakowaniem

Opakowanie, tak samo jak biżuteria w nim zamknięta, musi być stworzone w charakterystycznym dla firmy stylu. Klienci traktują pudełko jak ekskluzywny gadżet, który towarzyszy im znacznie dłużej niż tylko do momentu wręczenia biżuterii. Niestety właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj nie poświęcają należytej uwagi opakowaniu, które przekazują klientowi wraz z zakupionym przez…

05/2014, TEMAT MIESIĄCA

Oprogramowanie sklepu internetowego

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, które oferują biżuterię i prefabrykaty. Projektanci biżuterii chętnie korzystają z tego medium aby zaprezentować swoją ofertę potencjalnym klientom. Polacy przekonali się do zakupów kosztowności za pośrednictwem sieci i pomimo początkowych oporów chętnie kupują online. Projektanci i sprzedawcy biżuterii decydując się…

05/2014, TEMAT MIESIĄCA

Moda z Włoch

Rozmowa z Piotrem Kompaniejcowem, współwłaścicielem firmy Laneve Moda Italiana, którą prowadzi razem z siostrą Magdą. Polski Jubiler: Czym jest biżuteria modowa? Jak można ją zdefiniować? Piotr Kompaniejcow, Laneve Moda Italiana: Prawdziwa biżuteria modowa to biżuteria, która jest uzupełnieniem stroju. Nie pełni ona funkcji symbolicznej, jak np. krzyżyk na łańcuszku, ale…

04/2014, TEMAT MIESIĄCA

Zabawa MODĄ

Akcesoria modowe to doskonałe narzędzie służące kreowaniu własnego wizerunku. Ogólnoświatowe tendencje niemal nakazujące kobiecie posiadanie własnego stylu sprawiają, że biżuteria modowa cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Pozwala na ukazanie się jako osoby niezależnej, nadążającej za zmieniającą się modą, odważnej. Każda kobieta korzystając z dostępnych na rynku ozdób może indywidualnie dostosować…

04/2014, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria na wakacje

Miesiące wakacyjne są doskonałym czasem na sprzedaż biżuterii. Znudzeni plażą turyści poszukujący pamiątki z wyjazdu bardzo chętnie korzystają z oferty sklepów z biżuterią. W każdym polskim wakacyjnym kurorcie biżuteria sprzedaje się bardzo dobrze. Jednym z najlepiej sprzedających się rodzajów biżuterii jest ta z bursztynem, której wzornictwo przyciąga nowych klientów. Bursztynowa…

04/2014, TEMAT MIESIĄCA

Moda na biżuterię modową

Biżuteria modowa pojawiła się na masową skalę w Polsce stosunkowo niedawno i od razu podbiła serca Polek. Można kupić ją niemal wszędzie – na bazarkach, w salonach odzieżowych, butikach, a nawet sklepach spożywczych. Jej walory estetyczne oraz jakość wykonania znacznie różnią się między sobą, jednak można znaleźć dla niej wspólny…

04/2014, TEMAT MIESIĄCA

Diamenty najlepszym przyjacielem człowieka

Jak na każdym rynku, tak i na rynku diamentowej biżuterii można zaobserwować zmieniające się tendencje. Mimo że złote pierścionki z brylantami wciąż są najchętniej kupowanym rodzajem biżuterii w polskich salonach, to jednak zaczynają kupować je już nie tylko narzeczone, ale także samotne kobiety. Coraz większą popularnością cieszą się połączenia diamentów…

03/2014, TEMAT MIESIĄCA

Kamienie kolorowe alternatywą dla diamentu

Kolorowe kamienie szlachetne stają się coraz popularniejsze, a wszystko za sprawą klasy średniej, która nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, coraz chętniej decyduje się na zakup oryginalnej i wartościowej biżuterii. Wpływ na wzrost sprzedaży kamieni kolorowych ma także wzrost zaufania do zakupów za pośrednictwem internetu. Jak wynika z…

03/2014, TEMAT MIESIĄCA

Alternatywa dla masowej produkcji

Na temat bursztynowej biżuterii i biżuterii z bursztynem rozmawiamy z Andrzejem Adamskim, właścicielem Pracowni Jubilerskiej A2. Artysta jubilerstwem zajmuje się zawodowo od 1976 roku. Jego motto sprowadza się do dwóch słów – radość tworzenia. W większość projektów Andrzeja Adamskiego znajduje się bursztyn. Jego prace znajdują w zbiorach Musee d’Historie Naturelle…

02/2014, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Fashion biżu

Biżuteria modowa szturmem wzięła rynek biżuterii w Polsce. Można znaleźć ją niemal wszędzie, zarówno w wyspecjalizowanych butikach i sklepach odzieżowych, jak i salonach jubilerskich. Klienci bardzo chętnie kupują tanią biżuterię i oczekują od jej projektantów stale nowych kolekcji. Na polskim rynku pojawiają się nowe marki biżuterii fashion, za jej projektowanie…

02/2014, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria ślubna

Mianem „biżuterii ślubnej” określa się ozdoby, które doskonale komponują się z suknią ślubną. Jest to niezbędny dodatek, na który decyduje się niemal każda panna młoda. Na polskim rynku wraz z rozwojem rynku akcesoriów ślubnych pojawił się rynek biżuterii ślubnej. Panny młode zazwyczaj decydują się na zakup biżuterii ślubnej w salonach…

01/2014, TEMAT MIESIĄCA