POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 15)

Moda na znak firmowy

Rynek biżuterii nazywanej powszechnie modową uległ ujednoliceniu. Niemal w każdym butiku z tym rodzajem biżuterii możemy znaleźć identyczne komplety ozdób. Moda wymusza na twórcach dostosowanie się do wymagań klientów i przygotowanie oferty, która spotka się z zainteresowaniem. Biżuterię modową sprzedaje w dużej mierze marka. Logo firmy umieszczone na ozdobie sprawia,…

04/2015, TEMAT MIESIĄCA

Drukowanie pierścionka

Drukarki 3D sprzedają się w Polsce coraz lepiej. Kupowane są przede wszystkim przez branżę jubilerską oraz przez architektów. Na naszych oczach odbywa się prawdziwa rewolucja w złotnictwie. Dzięki nowoczesnym technologiom można już nie tylko zaprojektować biżuterię, ale po naciśnięciu przycisku drukuj założyć na siebie od razu po zdjęciu jej z…

03/2015, TEMAT MIESIĄCA

Wybierz najlepszą drukarkę

Prawdziwą sensacją na polskim rynku jubilerskim są drukarki 3D. Producenci biżuterii, złotnicy, a przede wszystkim projektanci są żywo zainteresowani kupnem nowoczesnych narzędzi, które usprawnią ich pracę oraz sprawią, że ich projekty będą nowocześniejsze. Na polskim rynku maszyn i narzędzi jubilerskich pojawia się coraz więcej urządzeń, które stworzone zostały z myślą…

03/2015, TEMAT MIESIĄCA

Zegarek made in Poland

Rozmowa z Michałem Duninem i Maciejem Maślakiem, właścicielami firmy produkującej zegarki Błonie. Polski Jubiler: Na polskim rynku zegarmistrzowskim powstają coraz to nowe firmy. Taka sytuacja niezwykle cieszy miłośników zegarków. Skąd wziął się u państwa pomysł na produkcję polskich zegarków? Michał Dunin i Maciej Maślak: Pomysł na produkcję polskich zegarków i…

02/2015, TEMAT MIESIĄCA

Polskie marki zegarmistrzowskie

Klienci salonów zegarmistrzowskich coraz chętniej decydują się na zakup zegarków wyprodukowanych w Polsce. Mimo że ich sprzedaż jest dużo mniejsza niż zegarków szwajcarskich, to i tak cieszy fakt, że Polacy doceniają rodzime manufaktury. Niestety brak lokalnego rynku sprawia, że polska branża zegarmistrzowska nie rozwija się w zadawalająco szybkim tempie i…

02/2015, TEMAT MIESIĄCA

Zaobrączkowani z klasą

Właściciele salonów jubilerskich podkreślają, że stopniowo acz zauważalnie zmieniają się oczekiwania Polaków dotyczące obrączek ślubnych. Jeszcze do niedawna niemal wszyscy klienci decydowali się na zakup biżuterii, która będzie pasowała do pierścionka zaręczynowego, teraz moda powoli się zmienia i znacznie częściej wybierane są obrączki kontrastujące z pierścionkiem. Obrączki postrzegane były jako…

01/2015, TEMAT MIESIĄCA

Polki i ich brylantowe pierścionki

Wciąż najchętniej wybieranymi w polskich salonach jubilerskich pierścionkami zaręczynowymi są pierścionki z brylantami. Jak podkreślają właściciele salonów, klienci przeznaczają na ich zakup średnio dwa tysiące złotych. Warto jednak zauważyć, że w ostatnim czasie znacznie wzrosło zainteresowanie klientów pierścionkami autorskimi, które wyróżniają się swoim wzornictwem. Systematycznie rośnie także zainteresowanie pierścionkami zaręczynowymi…

01/2015, TEMAT MIESIĄCA

Wystawa kobieca

14. Ogólnopolski Konkurs Biżuterii Autorskiej zorganizowany pod hasłem 5 Żywioł Kobieta został rozstrzygnięty. Zwyciężczyniami zostały: Beata Ciesielska, Jolanta Gazda i Julia Bytomska. Organizatorom tegorocznej edycji konkursu zależało na temacie lekkim, który pozwoli na ukazanie kobiecego piękna i tajemniczości. I nagroda Beata Ciesielska II nagroda Jolanta Gazda Nadesłane na konkurs prace…

06/2014, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Ozdobiony mężczyzna

Współczesna biżuteria przeznaczona dla mężczyzn stała się ozdobą uniwersalną. Jej producenci przełamują stereotyp dotyczący męskich kosztowności i sprowadzają swoje kolekcje biżuterii niemal do wspólnego mianownika oferując biżuterię, która równie dobrze może być noszona przez kobiety. Obok tego nurtu rozwija się nurt biżuterii retro, czyli nowoczesnych ozdób inspirowanych przeszłością. Kolekcje męskiej…

06/2014, TEMAT MIESIĄCA

Kosztowności za grosze

Biżuteria modowa jest najlepiej sprzedającym się rodzajem ozdób w polskich sklepach. Kupują ją niemal wszyscy – od najbogatszych do najuboższych Polaków. Przeznaczona jest dla mężczyzn, kobiet i dzieci, a także psów czy jako ozdoba telefonów komórkowych. Ozdoby fashion można także kupić wszędzie, od bazarów, sklepów odzieżowych, kosmetycznych, aż po sklepy…

06/2014, TEMAT MIESIĄCA

Czy podjąć ryzyko i kupować okazyjnie kamienie przez internet?

Kupowanie kamieni szlachetnych przez internet jest wciąż uważane za zachowanie ryzykowne. Niemniej coraz więcej osób wybiera tę formę zakupów, oszczędzając czas, ale także niejednokrotnie pieniądze. Taka forma zakupów ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Należy pamiętać, ze równie często zdarzają się oszustwa, jak i udane, okazyjne transakcje. Zakupy w sieci…

06/2014, TEMAT MIESIĄCA

Niedoceniony sprzedawca

Ekspozytory na biżuterię są jednym z najważniejszych elementów w salonie jubilerskim. To na nich prezentowana jest klientowi biżuteria i to one umożliwiają wydobycie wszystkich walorów prezentowanych kosztowności. Należy pamiętać, że umiejętność odpowiedniego wyeksponowania biżuterii jest podstawowym elementem, który umożliwia właścicielom salonów jubilerskich sprzedaż biżuterii. Eleganckie i luksusowe – Podstawową zasadą,…

05/2014, TEMAT MIESIĄCA