POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 13)

Kolor wpływa na sprzedaż

Pudełko na biżuterię musi wywoływać skojarzenia u klientów. Treść oraz forma opakowania musi być wsparta znaczeniami oddziałującymi na psychikę kupujących biżuterię, czyli na postrzeganie, emocje, nastawienie oraz motywy. Nie można zdać się na przypadek – opakowanie na biżuterię musi zostać zaprojektowane dla danej marki salonu jubilerskiego czy twórcy biżuterii, a…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko z klasą

Stale zmieniająca się moda biżuteryjna wymusza zmiany na rynku opakowań. Sprzedawcy biżuterii, pragnąc nadążyć za trendami, a także chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, są zmuszeni do wprowadzenia do swoich salonów nowych pudełek. Zdają sobie bowiem sprawę, że nowoczesne opakowanie to nie tylko sposób na przechowanie biżuterii, ale wizytówka sklepu.…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Inny wymiar złota

Sprzedaż biżuterii wykonanej ze złota utrzymuje się na stałym poziomie. Klienci średnio przeznaczają na zakup złotej biżuterii 1,5 tys. złotych. Najlepiej sprzedają się złote obrączki i pierścionki z brylantami. Nie można jednak mówić o stagnacji. Klienci coraz częściej poszukują biżuterii niekonwencjonalnej, która nie tylko wpisuje się w modowe tendencje, ale…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria to forma na ubranie idei

Rozmowa z Elżbietą Piętak, laureatką Nagrody „Polskiego Jubilera” Polski Jubiler: Jak ocenia pani swój debiut przed szeroką publicznością na polskim rynku biżuteryjnym? Elżbieta Piętak: Myślę, że ten debiut ciągle trwa. Pokazywałam swoje prace na wystawach w Poznaniu, Warszawie, Sandomierzu, Łodzi oraz na targach w Gdańsku. Nie da się określić, jak…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Wyraź siebie na obrączce

Rozmowa z Justyną Mańko z firmy Koliber o modzie na obrączki dla singli Polski Jubiler: Państwa obrączki cieszą się coraz większym zainteresowaniem, zapewne dzięki możliwości ich personalizacji. Jak powstał pomysł na stworzenie tego rodzaju biżuterii? Justyna Mańko: Coraz więcej klientów zainteresowanych jest indywidualną biżuterią, która będzie się wyróżniała z tłumu,…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Logo marki sprzedawcą mody

Sprzedaż biżuterii modowej w Polsce rośnie. Jak podkreślają specjaliści, najlepiej sprzedają się akcesoria modowe, czyli wszelkiego rodzaju dodatki do odzieży. Klienci zaopatrują się w nie w salonach odzieżowych. Na polskim rynku pojawia się coraz więcej marek jubilerskich oferujących biżuterię fashion. Jednak największą popularnością wśród klientów salonów jubilerskich cieszy się biżuteria…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Minimalizm i prostota

Sytuacja na rynku hurtowni w Polsce nie zmienia się. Właściciele salonów jubilerskich chętnie dokonują zakupów zarówno w tradycyjnych, jak i internetowych hurtowniach. Większość salonów jubilerskich ma umowę z dwiema hurtowniami, dzięki czemu na bieżąco zamawia złotą i srebrną biżuterię. Należy jednak zauważyć, że właściciele salonów jubilerskich, podobnie jak ich klienci,…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Prefabrykaty i maszyny

Moda na samodzielne tworzenie biżuterii spowodowała, że na polskim rynku jubilerskim powstało wiele firm wyspecjalizowanych w sprzedaży akcesoriów do jej produkcji. Każdy, zarówno profesjonalista, jak i amator, może zaopatrzyć się we wszystkie potrzebne mu materiały do produkcji biżuterii. Dzięki sklepom z akcesoriami jubilerskimi można w dość krótkim czasie zgromadzić wszelkie…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Kamienie szlachetne prosto do rąk jubilera

Na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących kamienie szlachetne i kamienie syntetyczne. Te ostatnie, ze względu na swoją cenę oraz właściwości, są coraz chętniej kupowane przez twórców biżuterii. Kamienie syntetyczne podbijają rynek jubilerski nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Jak powszechnie wiadomo, popyt rodzi podaż, stąd…

03/2016, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Twórca i maszyna

Nowoczesne narzędzia jubilerskie znacznie ułatwiają pracę w każdym warsztacie. Projektanci i twórcy coraz częściej wykorzystują je, aby biżuteria oddawana w ręce odbiorców była doskonała. Idealne prace i seryjne kolekcje, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, pojawiają się zarówno w salonach jubilerskich, jak i w galeriach z biżuterią autorską. Praca twórcy biżuterii stała…

03/2016, TEMAT MIESIĄCA

Fotograf od biżuterii

Fotografia kamieni jubilerskich i szlachetnych umieszczonych w biżuterii jest zadaniem niezwykle trudnym. Kamienie muszą zachwycać, budzić pożądanie oglądających. Nie dziwi zatem konieczność zamieszczania możliwie najdokładniejszych i najprecyzyjniejszych zdjęć, na podstawie których klient może wyrobić sobie zdanie na temat kamienia czy biżuterii oraz poznać jej walory estetyczne. Badania wskazują, że klienci…

03/2016, TEMAT MIESIĄCA

Organiczne formy pastelowe kolory

Wiosna i lato w biżuterii oznaczać będzie przede wszystkim wyrazistą biżuterię w pastelowych kolorach. Im większa tym lepsza. W kolekcjach letniej, modnej biżuterii nie może zabraknąć ciekawych połączeń i niekonwencjonalnych rozwiązań. Jednak powszechna jest tylko jedna zasada: wszystko dozwolone. W naszyjnikach i bransoletkach łączone są wzory geometryczne z organicznymi. Duże,…

02/2016, TEMAT MIESIĄCA