POLSKI JUBILER » DZIAŁY » RAPORT (Strona 7)

Złota inwestycja

Rozmowa z Piotrem Wiaderek,prezesem spółki Assetus S.A. prowadzącej internetowąplatformę obrotu złotem GoldCorp.pl Polski Jubiler: Kryzys finansowy, który dotknął niemal każdą branżę w Polsce, delikatnie obszedł się z rynkiem złota, jednak tylko złota inwestycyjnego. Stale rosnąca bowiem cena tego kruszcu spowodowała kłopoty finansowe w branży jubilerskiej. Czy wydaje się Panu, że…

03/2011, RAPORT

Biżuteria artystyczna i srebro

W nadchodzącym roku dużą popularnością cieszyć będzie się z całą pewnością biżuteria autorska, szczególnie ta wykonana ze srebra i bursztynu. Analitycy ds. rynku jubilerskiego podkreślają także, że dobrze w salonach jubilerskich sprzedawać się będzie biżuteria złota z diamentami. Zwielokrotnienie sprzedaży zależy, według specjalistów od marketingu, od wielu elementów – jednak…

01-02/2011, RAPORT

Wyposażenie sklepu a sprzedaż

Wpływ na zwiększenie sprzedaży w salonie jubilerskim ma nie tylko dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów, ale także stworzenie atmosfery, w której dokonywanie zakupów to przyjemność. Zwielokrotnienie sprzedaży zależy, według specjalistów od marketingu, od wielu elementów – jednak do najistotniejszych należy wystrój sklepu. Magia u jubilera – W salonie jubilerskim klient…

12/2010, RAPORT

Bursztynowa wizytówka Polski

W połowie września kierownictwo Ministerstwa Gospodarki podjęło decyzję o wyborze piętnastu branż, grup produktowych i usługowych, które mogą liczyć na finansowe wsparcie pochodzące ze środków unijnych. Pomoc ta będzie udzielana w ramach Branżowych programów promocji. Na liście wybrańców znajduje się również branża jubilersko -bursztynnicza. Objęcie branżowym programem promocji stwarza niepowtarzalną…

11/2010, RAPORT

Spotkanie pod znakiem bursztynu

Zakończyły się 11. Międzynarodowe Targi Bursztynu Ambermart, podczas których swoją ofertę handlową zaprezentowało 130 wystawców, głównie z Polski i Litwy. Gdańskie targi odwiedziło niemal 2600 osób z 35 krajów. Na tegoroczną edycję targów przybyło niemal 1100 kupców mniej niż w roku ubiegłym. Jednak mimo faktu, że na targach nie było…

10/2010, RAPORT

Zawieszka na bransolecie

Charmsy – zawieszki i beadsy – koraliki zdominowały współczesną modę biżuteryjną. Niemal wszyscy producenci biżuterii mają w swojej ofercie ciekawe kolekcje wisiorków, które można dowolnie ze sobą komponować, dzięki czemu powstają niecodzienne bransoletki czy naszyjniki. Moda na tworzenie bransoletek skomponowanych z charmsów przywędrowała do Polski z Zachodu i natychmiast zdobyła…

09/2010, RAPORT

Skarb nasz narodowy

Okres wakacyjny to najlepszy czas na sprzedaż bursztynu. Kupują go bowiem zarówno turyści zagraniczni, jak i wczasowicze, którzy przemierzają Polskę wzdłuż i wszerz. W związku z tym właściciele salonów jubilerskich oraz osoby zajmujące się sprzedażą biżuterii muszą jeszcze przed sezonem uzupełnić swoje zapasy bursztynowej biżuterii. Zdania na temat bursztynu są…

07-08/2010, RAPORT

Wakacje z bursztynem

Producenci biżuterii bursztynowej podkreślają, że przed wakacjami ich sklepy odwiedza znacznie więcej klientów. Bursztynowa biżuteria jest bowiem towarem, który w czasie urlopu znajduje wielu nowych klientów. Mimo że w modzie biżuteryjnej panuje tendencja na ogromną, kolorową biżuterię, to bursztyn cieszy się zainteresowaniem klientów, gdyż jest uważany za typowy polski produkt,…

07-08/2010, RAPORT