POLSKI JUBILER » DZIAŁY » PANORAMA (Strona 26)

Elektronos 2008 – Talizman

“Talizman” – to temat 12. Międzynarodowego Konkursu na Projekt Biżuterii z Bursztynem Elektronos (Amberif Design Award) Intencją konkursu “Elektronos” jest zwrócenie uwagi twórców biżuterii na emocjonalny i osobisty charakter obiektów złotniczych. Od jedenastu lat towarzyszy gdańskim targom Amberif i jest rozstrzygany tuż przed ich rozpoczęciem. Ostateczny termin nadsyłania prac upływa…

11/2007, PANORAMA

Srebro z bursztynem

S&A Bursztynowa Biżuteria sp. z o.o. z Gdyni ogłasza konkurs na projekt kompletu biżuterii z bursztynem Zaproszenie do udziału w konkursie jest skierowane do wszystkich osób zajmujących się szeroko pojmowaną sztuką projektowania, do młodych złotników-samouków, studentów i absolwentów średnich i wyższych szkół artystycznych, projektantów o znaczącym dorobku zawodowym i debiutantów.…

11/2007, PANORAMA

Barbara Tatara wygrała Miss Polonia 2007 i brylantowy komplet z kolekcji Yes Prestige

15 września poznaliśmy Miss Polonia 2007 – została nią 23-letnia Barbara Tatara z Łodzi. Podczas uroczystości koronacji w nagrodę otrzymała m.in. samochód Seat Altea oraz brylantowy komplet z kolekcji “Yes Prestige”, ufundowany przez firmę YES Biżuteria. Unikatowy komplet bogato zdobiony łącznie 1 050 brylantami, o wartości 25 000 złotych, przekazał…

10/2007, PANORAMA

Karol Kowalski Złotnikiem Roku 2007

W tym roku Medal Św. Eligiusza i tytuł Złotnika Roku 2007 zostanie przekazany w ręce Karola Kowalskiego z Gdyni – rzemieślnika, mistrza w złotnictwie, pełniącego funkcję Prezesa Cechu Rzemiosła i Przedsiębiorczości oraz członka Zarządu Pomorskiej Izby Rzemieślniczej Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Gdańsku To prestiżowe złotnicze wyróżnienie przyznała kapituła, w…

10/2007, PANORAMA

LICZBY MIESIĄCA

12,53   tyle dolarów za uncję srebra płacono 7 września na giełdzie w Nowym Jorku 730      tyle dolarów za uncję trojańską złota płacono 20 września na nowojorskiej giełdzie 800      tyle dolarów za uncję trojańską złota oferuje się w kontraktach na 2010 rok…

10/2007, PANORAMA

Żywioły z kolekcji W. Kruka

Któż z nas nie chciał mieć w dzieciństwie złotych pantofelków lub błyszczącej korony. Echem tych dziecięcych pragnień są przedmioty, które projektanci realizują we współczesnym wzornictwie. Tak jak w nowej kolekcji firmy W. Kruk autorstwa Anny Orskiej Srebrna torba, złoty pasek i buty, pozłacane łańcuchy na szyję, ogromne pierścienie, przecierane meble,…

10/2007, PANORAMA

Kubica znów szybszy

Tym razem nie chodzi jednak o wysokie miejsce w wyścigu Formuły 1, lecz o zmagania w nietypowej konkurencji, w jakiej przyszło się zmierzyć Robertowi Kubicy z Adrianem Bosshardem, prezesem Certiny oraz jej brand managerem, Tomaszem Krukiem, 3 września w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie Zadaniem “teamu” Certiny była wymiana…

10/2007, PANORAMA

Sandomierz światową stolicą krzemienia pasiastego

Już po raz piąty w królewskim mieście odbędą się warsztaty złotnicze “Krzemień pasiasty – kamień optymizmu”. Dodatkową atrakcją tegorocznego spotkania jest jubileuszowa sesja “35 lat krzemienia pasiastego w biżuterii”. Udział w obu imprezach zapowiedzieli wybitni artyści zajmujący się sztuką złotniczą Pierwsza biżuteria z krzemieniem pasiastym, zwanym “diamentem ziemi sandomierskiej”, powstała…

10/2007, PANORAMA

Firma S&A Bursztynowa Biżuteria wygrała konkurs Amber_Web

Nagrodę główną w konkursie, czyli Statuetkę i tytuł “Najlepszego Serwisu internetowego Wystawcy Targów Ambermart 2007” oraz całostronnicową reklamę w katalogu targów Amberif 2008 otrzymał portal firmy S&A Bursztynowa Biżuteria z Gdyni (www.s-a.pl) Dla wielu twórców i galerii taka tradycyjna forma prezentowania swoich wyrobów, w której klient ma możliwość bezpośredniego obcowania…

10/2007, PANORAMA

Tiffany kontra eBay

Już wkrótce finał sporu sądowego między Tiffany & Co a portalem aukcyjnym eBay W złożonym w 2004 roku pozwie koncern Tiffany & Co domaga się od eBayŐa usuwania aukcji, na których wystawiane są produkty sygnowane marką Tiffany. Zdaniem firmy, tylko w ten sposób możliwe jest ograniczenie zalewu rynku towarów luksusowych…

10/2007, PANORAMA

Prasowa ofensywa TRYLOVII

Wrzesień 2007 upłynął pod hasłem “Dzisiaj. Jutro. Zawsze. Brylanty YES”, towarzyszącym kampanii wizerunkowej Sklepów Jubilerskich YES. To była już druga, zakrojona na tak szeroką skalę kampania promująca tę markę. Pierwsza miała miejsce w ubiegłym roku i promowała Sklepy Jubilerskie YES jako sponsora konkursu Miss Polonia 2006. Jako motyw przewodni tegorocznej…

10/2007, PANORAMA

Jak kształcić bursztynników

Anna Golec Autorka jest konsultantką Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową Podczas spotkania grupy roboczej ds. kształcenia i zasobów ludzkich w ramach Gdańskiej Delty Bursztynu rozmawiano o inicjatywach związanych z kształceniem na potrzeby branży Spotkanie odbyło się 6 września podczas targów Ambermart. Otworzył je dr Sławomir Fijałkowski z Akademii Sztuk Pięknych…

10/2007, PANORAMA