Preferencje klientów hurtowni półfabrykatów
Zmiany w sektorze jubilerskim musiały wpłynąć także na hurtownie półfabrykatów, które aktywnie uczestniczą w życiu branży. Najbardziej wyrazistą tendencją, jaką można zauważyć na tym rynku, jest fakt, że klienci poszukują możliwie najoryginalniejszych wzorów i rozwiązań technologicznych.Trendy w hurtowniach półfabrykatów, podobnie jak w całej branży jubilerskiej, zmieniają się z sezonu na sezon. Oczekiwania kupujących wobec producentów biżuterii rosną, klienci hurtowni półfabrykatów domagają się częstych zmian w asortymencie, bowiem klienci indywidualni są coraz bardziej wymagający.
Ceramika i łańcuchy
Klienci w hurtowniach półfabrykatów szukają przede wszystkim wyrazistego wzornictwa. Zależy im na zakupie produktów, które wyróżnią stworzoną przez nich biżuterię na tle konkurencyjnych wyrobów. − Obserwujemy bardzo mocny trend biżuterii z elementów dużych i [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak