Sprzedaż online w ekologicznym pudełku
Pandemia spowodowała, że Polacy przenieśli zakupy do sieci. W związku z tym sprzedawcy biżuterii musieli przenieść swoją działalność do sklepów wirtualnych. I chociaż sprzedaż biżuterii utrzymuje się na zadowalającym poziomie, to należy pamiętać, że sytuacja nie zwalnia sprzedawców z budowania pozytywnych doświadczeń związanych z zakupem biżuterii.Nie wolno zapominać, że sprzedaż biżuterii to nie tylko przekazanie klientowi luksusowego przedmiotu, ale przede wszystkim wyzwolenie w nim emocji, których nośnikiem będzie właśnie zakupiona ozdoba. Kreowanie pozytywnych odczuć związanych z marką biżuterii musi być wielowarstwowe, a kluczowym elementem jest opakowanie, w którym zamknięta zostanie biżuteria.
Storytelling marki
Aby dziś skutecznie walczyć o klienta, szczególnie w sieci, warto zastanowić się nad strategią storytellingu, czyli budowania opowieści o marce. Skuteczność opowieści w budowaniu strategii marketingowej musi opierać się na różnych aspektach życia ludzkiego. Opowieść musi dostarczy [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|