Opakowanie – nasza wizytówka
Zaistnienie w świadomości klienta jest dla właścicieli marek jubilerskich zadaniem niezwykle trudnym. Do dyspozycji mają przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich mediach, portalach społecznościowych czy marketing szeptany. Oczywiście wypromowanie marki jest procesem długofalowym, wymaga cierpliwości, pracy i nakładów finansowych. Twórcy biżuterii muszą więc szukać alternatywnych rozwiązań, aby zaistnieć w świadomości Polaków. Jednym z prostszych rozwiązań jest produkcja opakowań, które będą budowały relacje między klientem a marką jubilerską.Używając opakowania jako nośnika informacji o naszym salonie jubilerskim, musimy pamiętać, aby na pudełkach znajdowały się wszystkie podstawowe informacje na temat sklepu. Opakowania, na które się zdecydujemy, muszą być eleganckie i jednocześnie podkreślać indywidualne cechy naszej biżuterii. Pudełka, które wykorzystamy w promocji naszego punktu, muszą w pełni pokrywać się z oczekiwaniami klientów.
Własny pomysł
Opakowania, które mogłyby stać się naszym podstawowym narzędziem marketingowym, muszą zostać specjalnie dla nas wykonane. W tym celu najlepiej skontaktować się z firmami specjalizującymi się w tworzeniu opakowań jubilerskich, gdyż tylko wówczas będziemy mieli możliwość wykonania oryginalnego wzoru opakowania, które stanie się naszym znakiem rozpoznawalnym. Na polskim rynku istnieje wiele firm specjalizujących się w tworzeniu opakowań jubilerskich, które sprostają naszym oczekiwaniom i mogą przygotować opakowania, które staną się wizytówką salonu jubilerskiego.
Najlepsze rozwiązanie
Decydując się na stworzenie opakowań, w których będziemy umieszczać biżuterię, warto sięgnąć po nietypowe wykrojniki opakowań, które będą stanowiły doskonałe uzupełnienie dla oferowanych przez nas kosztowności. W świecie opakowań panuje niepisana zasada, że im bardziej luksusowy produkt, tym lepszej jakości musi być materiał użyty do jego opakowania. Najbardziej luksusowymi materiałami wykorzystywanymi do produkcji opakowań jubilerskich są drewno, szkło i skóra, na których za pomocą złocenia, tłoczenia czy grawerowania umieszczone może zostać logo naszego sklepu, nasz znak firmowy.
Warto więc odpowiednio dobrać motyw, jaki umieścimy zarówno na pudełku, które będziemy oferować z biżuterią, jak i w tym, które odgrywać będzie rolę wizytówki naszego sklepu. Może to być tak samo umieszczone logo albo identyczne złocenia. Nie można jednak zapominać, że każde opakowanie, z którego będziemy korzystać, musi zawierać podstawowe informacje na temat naszego salonu jubilerskiego bądź cechę charakterystyczną dla naszego sklepu lub miejscowości. Pudełko, które oferujemy klientowi, jest wizytówką naszego sklepu i tak samo jak biżuteria w nim zamknięta świadczy o jakości naszych produktów. Na polskim rynku mamy do wyboru wiele firm specjalizujących się w tworzeniu opakowań jubilerskich, które umożliwią nam wyeksponowanie logo naszej firmy i spowodują, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak