Biżuteria poza-światem
Wydaje się, że przyszłością biżuterii jest stworzenie takich obiektów, które otworzą przed ich posiadaczami świat wirtualny. Warto więc przyjrzeć się pracom nad stworzeniem wirtualnej przestrzeni, w której nie wychodząc z domu, będzie można spotkać się ze znajomymi, uczestniczyć w wystawie, kupić towary i usługi czy wziąć kredyt, a mianowicie projektem Metaverse, następcą Facebooka.Prace nad Metaverse (meta – poza; versum – świat), czyli projektem Marka Zuckerberga, twórcy Facebooka, trwają i coraz więcej światowych koncernów rozszerza swoją działalność o możliwości, jakie daje nowy internet. Metaverse to przede wszystkim technologia pozwalająca na połączenie rzeczywistości ze światem wirtualnym. Użytkownicy nowego medium mogą „wejść” w świat wirtualny, spacerować po nim, odwiedzać sklepy, uczestniczyć w koncertach, a co niezwykle istotne – mogę się ze sobą spotykać i rozmawiać.
Wielkie koncerny w awangardzie
Coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z możliwości, jakie daje Metaverse – w nowym wirtualnym świecie pojawiły się takie koncerny jak McDonald's, Gucci, H&M czy bank JP Morgan. Za pomocą gogli VR, czyli okularów, każdy może przenieść się do wirtualnej rzeczywistości, porozmawiać choćby z doradcą w banku, zamówić stolik w najbliższej restauracji czy spędzić czas z przyjaciółmi. Metaverse rozwija się na naszych oczach i ważne, aby branża jubilerska także miała udział w tym segmencie rynku.
Biżuteria w świecie meta
Rozszerzona r [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak