Cyfryzacja branży jubilerskiej
Skala wpływu pandemii na polski rynek jubilerski jest ogromna. producenci biżuterii, właści- ciele sklepów z biżuterią żyją w niepewności, nie wiadomo bowiem jak będzie wyglądał rynek jubilerski w najbliższym czasie. nie wiadomych jest wiele; czy klienci będą zainteresowani kupnem biżuterii, czy wrócą do zakupów w tradycyjnych salonach jubilerskich, czy będą kupowali biżute- rię na zamówienie..pytania mnożą się same i niestety nikt nie zna na nie odpowiedzi.Dlatego też na całym świecie branża jubilerska stara się przewidując przyszłość, znaleźć rozwiązanie w tej nowej sytuacji i odnajdują je w cyfryzacji. Cyfryzacja branży jubilerskiej staje się coraz powszechniejsza i mimo sporych problemów z jej wprowadzeniem, wiele podmiotów gospodarczych inwestuje swoje pieniądze w jej rozwój.
Skala pomoCy i rozwiązanie problemów branży
kryzys pandemiczny ukazał wyraźną zmianę w sprzedaży biżuterii rodakom. owszem na polskim rynku bardzo dobrze radziły sobie duże marki jubilerskie o uznanej opinii wśród konsumentów, które natychmiast wprowadziły sprzedaż swoich produktów on-line. Jednak większość firm przez niemal półtora roku borykała się z problemami finansowymi. Część właścicieli salonów jubilerskich otrzymała pomoc od rządu, część została objęta tarczą antykryzysową, część przetrwała trudny czas inwestując swój kapitał, niektórzy musieli zamknąć swoje firmy, inni znacznie ograniczyć zatrud- nienie, czyli dla niemal wszystkich kryzys związany z Covid- 19 był wydarzeniem traumatycznym. rosnąca frustracja, niepewno [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak