Hurtownie złota w sieci
Wraz z zainteresowaniem złotą biżuterią rośnie na polskim rynku jubilerskim liczba podmiotów gospodarczych oferujących swoim klientom gotową, złotą biżuterię. W ostatnim czasie można zaobserwować wzrost liczby sklepów i hurtowni oferujących złote wyroby.Dynamiczne zmiany na polskim rynku złotej biżuterii można zaobserwować w internecie. Swoje towary proponuje tam coraz więcej importerów złotej biżuterii i jej producentów.
Hurtownie online
– Zmiany na rynku złotych kosztowności najjaskrawiej widać, obserwując rynek jubilerski rozwijający się w internecie – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Powstają tam nowe podmioty, które zaczynają aktywnie walczyć o klienta i przebicie się ze swoimi produktami do świadomości kupujących. W związku z tym coraz częściej proponują walkę agresywną – dodaje. Sytuacja po kryzysie finansowym w branży jubilerskiej była niestabilna. Właściciele salonów jubilerskich obawiali się dokonywać dużych zakupów, aby nie pozbawiać się swoich środków finansowych. Mimo że sytuacja na rynku uległa stabilizacji, to i tak właściciele salonów jubilerskich nie decydują się na wielkie zakupy, gdyż nie chcą spowodować sytuacji, w której będą mieli do dyspozycji tylko zamrożony kapitał. Nie wolno zapominać jednak, że zależy im, aby klienci znaleźli w ich sklepach towar, jakiego szukają, dlatego też coraz chętniej decydują się na zakupy złotej biżuterii za pośrednictwem hurtowni internetowych. Sprzedaż złotych wyrobów za pośrednictwem sklepów online jest bowiem prosta i wiąże się ze znacznie niższymi kosztami. – Należy pamiętać, że właściciele hurtowni złotej biżuterii, pr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej