Logo na naszyjniku
W czasie pandemii biżuteria zaczyna określać cechy stylu jej użytkowniczki. W normalnej sytuacji kobiety i mężczyźni mieli szansę realizować siebie dzięki odzieży i nowoczesnym dodatkom, które podkreślały ich styl i status społeczny. W dobie koronawirusa o stylu, nadążaniu za trendami oraz nowoczesności świadczy noszona biżuteria.Maseczka zakładana w przestrzeni publicznej a także ograniczenie kontaktów międzyludzkich sprawia, że ludzie na całym świecie szukają możliwości na wyrażenie siebie w innymi niż dotychczas sposób. Z pomocą przychodzą największe domy mody i firmy jubilerskie, które wprowadzanymi na rynek nowymi kolekcjami biżuterii i gadżetów jubilerskich pozwalają na personalizację.
Modne dodatki
Mimo rozprzestrzeniania się zarazy, największe na świecie marki jubilerskie wprowadzają nowe kolekcje biżuterii. Ozdoby na czas pandemii różnią się od tych, do których zdążyliśmy już przywyknąć. Nowe kolekcje są wyraziste, duże, masywne i co najważniejsze niemal wszystkie rodzaje biżuterii są oznaczone widocznym logo znanych firm. – Kupno luksusowego garnituru czy garsonki nie sprawi, że poczujemy się lepiej. Zakup markowej koszuli nie przyniesie nam satyfakcji, ponieważ nikt jej nie zobaczy i nie doceni – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Dziś aby nadążyć za trendami i uchodzić za osobę nowoczesną trzeba posiadać modne gadżety widoczne nawet z ekranu monitora czy wyróżniające się mimo posiadanej przez nas maseczki – dodaje.
I potrzebę tę najlepiej wyczuły marki jubilerskie, które swoim klietom oferują nie tylko kolczyki czy naszyjnik [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|