Święta i tradycyjna biżuteria
Zbliżające się święta pokazują preferencje Polaków, po pierwsze decydują się na zakupy za pośrednictwem sieci, po drugie szukają biżuterii z jednej strony tradycyjnej z drugiej najnowocześniejszej.Okres świąt Bożego Narodzenia to najlepszy okres dla branży jubilerskiej. To wtedy klienci na całym świcie tłumnie odwiedzali salony jubilerskie a teraz chętnie odwiedzają wirtualne salony. Jednak sprzedaż biżuterii w porównaniu z ubiegłym rokiem znacznie się zmniejszyła. Duże zyski osiągają największe marki jubilerskie natomiast małe i średnie firmy jubilerskie oraz artyści oferujący swoje wyroby w galeriach autorskich zarówno tych wirtualnych, jak i tych tradycyjnych zauważają znaczne spadki w sprzedaży swoich wyrobów
Święta w cieniu pandemii
Tegoroczna Gwiazdka nie nastraja optymizmem. Mimo że Polacy zmęczeni są pandemią i wynikającymi z niej restrykcjami prawnymi i szukają normalności, to szału zakupów nie widać. Polacy chcą obdarować się drobiazgami i patrzą z nadzieją w przyszłość. Święta spędzone w domu z najbliższymi wymuszają inne niż dotychczas zachowania i preferencje zakupowe. Federacja Konsumentów, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Syno Poland i ABR SESTA przygotowali badanie dotyczące preferencji Polaków dotyczących świąt Bożego Narodzenia 2020. Z badania wynika, że jeśli rząd wprowadzi zakaz przemieszczania się w okresie świąt Bożego Narodzenia, większość badanych zamierza dostosować się i nie odwiedzać bliskich w tym czasie. Autorzy raportu wskazali, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|