Biżuteria artystyczna przy kawie
Na polskim rynku z roku na rok pojawiasię coraz więcej miejsc, gdzie można kupić artystyczną biżuterię.
Artyści tworzą platformy spotkania z odbiorcami, nie tylko osobami,
które zamierzają kupić niecodzienne ozdoby, ale także z tymi, którym
zależy na obcowaniu ze sztuką współczesną.
Jak
grzyby po deszczu pojawiają się showroomy oraz galerie, w których można
podziwiać piękną biżuterię, ale także napić się kawy i porozmawiać z
przyjaciółmi.
fot.Biżuteria SPARK firmy Corundum oraz kolekcja Laury Obrzut, pokaz
na targach Jubinale
Stale zmieniające się realia rynku
Zmiany w świadomości i potrzebach Polaków wymuszają na osobach chcących sprzedać swoje artystyczne wyroby inne
podejście do rynkowych realiów. Współcześni klienci chcą być zaskakiwani i domagają się, aby sprzedawcy luksusowych dóbr wychodzili naprzeciw ich oczekiwaniom. Wizyta w salonie jubilerskim jednoznacznie kojarzy się z kupnem drogiej biżuterii, natomiast od galerii z artystyczną biżuterią klienci oczekują czegoś więcej. Chcą obcować ze sztuką bez obowiązku jej kupowania, pragną podziwiać biżuterię, otaczać się nią. Klienci są coraz bardziej wymagający i szukają miejsc oraz towarów, które mogą im zapewnić poczucie niepowtarzalności. Parę lat temu na polskim rynku pojawiło się wiele galerii, w których można było obejrzeć i kupić niecodzienne kosztowności. Biżuteria zgromadzona w galeriach zazwyczaj znajdowała się w zamkniętych gablotach, a potencjalny klient mógł bez skrępowania przemieszczać się po przestrzeni sklepu i podziwiać eksponowaną w nim biżuterię. Coraz częściej zdarza się jednak, że galerie chcą przyciągnąć kli [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak