Biżuteria z niebieskim kamieniem
Polacy nie przestali dokonywać zakupów biżuterii, choć przenieśli się głównie do sklepów online, jednak przeznaczają na nie znacznie mniej środków finansowych. Dlatego też coraz większa liczba salonów jubilerskich wprowadza do swoich sklepów ofertę dla mniej zamożnych klientów. Jubilerzy dostosowują się do zmian na rynku jubilerskim i zmieniają asortyment.W sklepach z biżuterią coraz częściej można znaleźć biżuterię wykonaną z kamieni nieszlachetnych czy „półszlachetnych”, która spełnia oczekiwania estetyczne i modowe klientów, a jednocześnie jej cena jest przystępna. Właścicielom salonów jubilerskich dzięki podejmowanym działaniom udaje się nie tylko wypracować zysk, ale także pozyskiwać nowych klientów.
Oferta hurtowni
Producenci złotej biżuterii oraz właściciele hurtowni z taką biżuterią podkreślają, że popularnością wśród klientów cieszą się ozdoby, do których stworzenia wykorzystano tańsze kamienie jubilerskie. – Obserwujemy zwiększone zainteresowanie klientów biżuterią z cytrynem, akwamarynem, topazem, a nawet agatem czy aleksandrytem – mówi Aleksander Brodziński, pracownik hurtowni jubilerskiej. – Jubilerzy chcą, przeznaczając mniejsze środki finansowe, otrzymać pełnowartościowy produkt, który – po pierwsze – spodoba się klientom, a po drugie – nie przyniesie strat salonowi jubilerskiemu – tłumaczy.
Oczywiście gros właścicieli salonów jubilerskich decyduje się na zamawianie biżuterii z diamentami, rubinami czy szafirami, jednak dbają także, aby w ich sklepach nie zabrakło tańszej biżuterii. – Klienci salonów jubilerskich z roku na rok stają się coraz bardziej wymagający. Zależy im na pięknej, pełnowartościowej biżuterii, ale nie stać ich na wielkie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|