Sprzedaż online w ekopudełku
Koronawirus spowodował, że zakupy Polaków przeniosły się do sieci. Sytuacja ta sprawiła, że sprzedawcy biżuterii musieli przenieść swoją działalność do sklepów wirtualnych. I mimo że sprzedaż biżuterii utrzymuje się na zadowalającym poziomie, to należy pamiętać, że sytuacja nie zwalania sprzedawców z budowania pozytywnych doświadczeń związanych z zakupem biżuterii.Nie wolno zapominać, że sprzedaż biżuterii to nie tylko przekazanie klientowi luksusowego przedmiotu, ale przede wszystkim wyzwolenie w nim emocji, których nośnikiem będą właśnie zakupione precjoza. Kreowanie pozytywnych odczuć związanych z marką biżuterii musi być wielowarstwowe, a kluczowym elementem jest opakowanie, w którym zamknięta zostanie biżuteria.
Utożsamić się z marką
Najtrudniejszym zadaniem, przed jakim stają sprzedawcy biżuterii online, jest przywiązanie klientów do danej marki jubilerskiej. O ile w tradycyjnym świecie sprzedaży zadanie to, mimo że też wcale niełatwe, ogranicza się do zapewnienia klientowi poczucia komfortu, bezpieczeństwa i luksusu w sklepie, o tyle w sprzedaży online zadanie to jest zgoła trudniejsze. Olbrzymia konkurencja w sieci sprawia, że sprzedawca czy producent biżuterii musi się nagłowić, jak sprawić, by to jego produkt został przez klienta dostrzeżony i zakupiony. Pomaga tu stworzenie nowoczesnej strategii marketingowej oraz filozofii danej marki jubilerskiej. Firmy oferujące swoje produkty w sieci muszą wyzwolić w potencjalnym [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak