Inteligentny zegarek w modzie
Branża zegarmistrzowska tak jak branża jubilerska musi borykać się z problemami wynikającymi z ogłoszonej na świecie pandemii. Jednak na rynku zegarmistrzowskim jeden segment nie tylko nie odnotował strat w sprzedaży, ale jego wartość wzrosła – jest to segment zegarków smart.W czasie kwarantanny klienci na całym świecie decydowali się na kupno inteligentnego czasomierza, który pozwalałby na monitorowanie ich czynności życiowych oraz stałą łączność z internetem. Firma badawcza Strategy Analytics opublikowała raport, z którego wynika, że w ciągu pierwszych trzech miesięcy pandemii sprzedaż smartwatchów rosła i osiągnęła niemal 14 mln sztuk, co stanowi o niemal 3 mln więcej niż w poprzednim kwartale, w którym o pandemii nie było jeszcze mowy.
Ustabilizowany rynek
Według raportu Strategy Analytics, Apple Watch utrzymał się na szczycie z 55-procentowym udziałem w rynku globalnym, a na drugim miejscu uplasował się Samsung. Garmin awansował na trzecie miejsce. Smartwatche doskonale sprzedawały się za pośrednictwem internetu. Klienci docenili możliwości, jakie stwarzają, i chętnie z nich korzystali. Inteligentne zegarki pozwalają bowiem na monitorowanie nie tylko swojego zdrowia, ale także zdrowia osób znajdujących się w pobliżu użytkownika. W pierwszym kwartale 2020 r. sprzedano 7,6 mln zegarków Apple W [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|