Patriotyki i biżuteria religijna
Okres pandemii sprawił, że niemal wszyscy właściciele sklepów internetowych odnotowywali rekordowe zyski. Kupowano biżuterię okazjonalną, religijną i – co ciekawe – patriotyczną. Ta ostatnia cieszy się wciąż dużą popularnością wśród klientów polskich salonów jubilerskich. Bardzo dobrze sprzedaje się także biżuteria religijna – krzyżyki, medaliki oraz srebrne różańce.Biżuteria religijna i patriotyczna kupowana jest bardzo często na prezent, ale także coraz częściej do własnego użytku. Można podejrzewać, że trend ten w ciągu nadchodzących miesięcy utrzyma się.
Internet dźwignią handlu
– Właściciele sklepów internetowych w marcu i kwietniu przecierali oczy ze zdziwienia, gdyż osiągali rekordowe obroty – mówi Paweł Smoleński, właściciel marki jubilerskiej Opal. – Polacy skazani na siedzenie w domu nie przestali robić zakupów. Potrzebowali biżuterii na prezent dla najbliższych, na poprawienie sobie humoru albo z przyczyn emocjonalnych. Dlatego też chętnie decydowali się na zakup biżuterii religijnej – wskazuje. Pandemia miała swoją dobrą stronę, gdyż Polacy zaczęli interesować się kupowanymi przez siebie dobrami i wybierać te, które spełniały ich oczekiwania.
Okazało się, że znacznie częściej niż dotychczas decydowali się na zakup biżuterii patriotycznej. – Każde zagrożenie życia czy zdrowia rodzi skrajne postawy wśród społeczeństwa – zauważa Paweł Smoleński. – Jedni podporządkowali się poleceniom płynącym z telewizji, inni w nie nie uwierzyli. Ci drudzy, chcąc zademonstrować swó [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|