Wirtualne zakupy
Dziś aby sprzedać biżuterię, trzeba posiadać sklep w sieci. Z całą pewnością można powiedzieć, że sprzedaż za pośrednictwem internetu to przyszłość branży jubilerskiej. Aby jednak zaistnieć w wirtualnym świecie ze swoimi kolekcjami, trzeba się wyróżnić na tle konkurencji. Zaproponować klientom nie tylko piękną biżuterię, ale także wykreować o niej historię, która urzeknie potencjalnych nabywców.Najważniejszym narzędziem staje się więc dziś aparat fotograficzny, który pozwala twórcy oraz sprzedawcy biżuterii na podkreślenie walorów oferowanego wyrobu jubilerskiego oraz stworzenie historii o nim. Im lepsze zdjęcie biżuterii, tym większa szansa na jej sprzedaż. Jednak to nie wszystko – należy także aktywnie walczyć o nabywcę, który siedząc przed monitorem, wybiera biżuterię oferowaną mu przez sprzedawców z całego świata.
Fotografia dźwignią handlu
Fotografia oraz programy internetowe do obróbki zdjęć sprawiają, że nasza biżuteria może błyszczeć i zachwycać potencjalnych klientów albo pozostać na zawsze w magazynie. Wybór należy do twórcy i sprzedawcy biżuterii, jednak wydaje się, że w dzisiejszych czasach może nieść ryzyko pozbawienia się szansy na sprzedaż swoich wyrobów.
Wykonanie fotografii wymaga bowiem nie tylko oka, ale i specjalistycznego sprzętu, który umożliwi zniwelowanie odblasków, występowania cieni czy zniekształcenia obiektu przez umieszczen [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|