Solidarność branży w obliczu kryzysu zdrowotnego
Największe marki jubilerskie w obliczu pandemii wywołanej koronawirusem postanowiły pomóc w walce z nim. Giganci zdecydowali się na rezygnację z części zysków, a pozyskane środki przekazali na walkę z chorobą.
Bulgari, Graff, Tiffany & Co i De Beers są jednymi z największych domów jubilerskich, którzy przekazali darowizny w odpowiedzi na kryzys Covid-19. Za ich przykładem poszli inni i tak branża jubilerska stała się tą, która jako jedna z nielicznych podjęła walkę z wirusem.
Pieniądze na cele charytatywne
Firma jubilerska Tiffany przeznaczyła 100 proc. zysków [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|