Sztuczna biżuteria podbija rynek
Rynek biżuterii sztucznej rozwija się niezwykle dynamicznie. To jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku jubilerskiego. Coraz więcej klientów decyduje się na zakup sztucznej biżuterii, zamiast kupować kosztowności w salonach jubilerskich.Sztuczna biżuteria pojawiła się niemal wszędzie – opanowała modę ślubną, stała się asortymentem w salonach odzieżowych, sprzedawana jest na straganach, można ją znaleźć w sklepach internetowych. Biżuteria wykonana z syntetycznych materiałów z miesiąca na miesiąc znajduje coraz więcej potencjalnych odbiorców.
Sklepy w każdym mieście
Sztuczną biżuterię można znaleźć w każdym polskim mieście. Każda dziedzina została zdominowana przez biżuterię wykonaną z nieszlachetnych materiałów. Klienci coraz częściej decydują się na zakup biżuterii syntetycznej. – Biżuteria sztuczna jest niezwykle tania, można kupować jej naprawdę dużo. Wzory, jakie możemy znaleźć w modzie biżuteryjnej, odpowiadają na zapotrzebowanie rynku – mówi Michał Krasiak, importer biżuterii sztucznej. – Klienci chcą odświeżać swój wygląd i w każdym sezonie mieć modne dodatki – dodaje. Właściciele sklepów ze sztuczną biżuterią, jej importerzy i dystrybutorzy starają się wykorzystać koniunkturę, która pojawiła się na rynku, i zapełnić rynek masowo wyrabianą sztuczną biżuterią. W każdym mieście powstają sklepy ze sztuczną biżuterią i akcesoriami, które cieszą się powodzeniem wśród klientów. – Najjaskrawiej widać zdominowanie rynku przez sztuczną biżuterię na przykładzie mody ślubnej – mówi Michał Wroński, właściciel salonu jubilerskiego Eldorado. – Panny młode wybierają sztuczną biżuterię, zakładają na szyję plastikowe perły [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej