Spersonalizowana sprzedaż online
Świat zmierza w kierunku sprzedaży online. Internet rzeczy, technologia 5G, coraz większa liczba sklepów oferujących sprzedaż za pośrednictwem sieci sprawiają, że klienci, siedząc przed monitorami swoich komputerów, dokonują zakupów. Firmy odzieżowe, obuwnicze, a nawet spożywcze przenoszą sprzedaż do sieci. To samo robią sklepy z biżuterią. Badania amerykańskiej firmy statista.com wykazały, że w 2018 r. aż 29 mln Amerykanów dziennie oglądało i kupowało biżuterię w sieci.Można przypuszczać, że podobnie sytuacja wygląda w Europie. Klienci coraz częściej dokonują zakupów przez internet. Wygląda na to, że kupowanie, a przede wszystkim sprzedawanie biżuterii online staje biznesem coraz bardziej lukratywnym.
Sklep w sieci
Projektanci oraz sprzedawcy biżuterii chcą mieć udział w zyskach ze sprzedaży online. – Internet nie uznaje granic i nasza biżuteria może dotrzeć do wszystkich odbiorców na całym świecie. Nie powinno zatem dziwić, że projektanci biżuterii chcą sprzedawać swoją biżuterię w sieci. Jednak sama chęć nie wystarcza, trzeba mieć również pomysł na zaistnienie w wirtualnej rzeczywistości – tłumaczy dr Katarzyna Miśkowska, wykładowczyni Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni. Liczy się przy tym nie tylko oryginalne wzornictwo, ale także zmysł marketingowy. – Konsumenci poszukują nowego wzornictwa, nowych dodatków do swojej garderoby. Moda jest płynna, każda wprowadzana na rynek kolekcja biżuterii jest szansą na zaistnienie w świadomości klientów – wskazuje. Każda firma chcąca zyskać nowych klientów musi stać się po części trendsetterką. Reagować na wszelkie zmi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej