Nastoletni klienci
Dla nastolatków biżuteria jest ważną częścią ustalenia i potwierdzenia ich tożsamości. Oznacza to, że biżuteria młodzieżowa jest ważną i lukratywną niszą na rynku jubilerskim. Młodzież, czyli osoby między 12. a 19. rokiem życia, są grupą społeczną, która decyduje o trendach na rynku mody. Branża jubilerska nie może pozostać obojętna na ich potrzeby oraz nie wprowadzać na rynek kolekcji biżuterii przeznaczonej dla nich.
Analitycy AGD Diamonds szacują, że wartość rynku biżuterii dla młodzieży wynosi ponad 150 mld dol. na świecie. Badania pokazują, że 90 proc. młodzieży dokonuje zakupów modowych – odzieży i biżuterii – co najmniej raz w miesiącu. A to z kolei oznacza, że większość z nich traktuje biżuterię jako niezbędny element swojego wizerunku.
Co nosisz, tym jesteś
Dla wielu nastolatków moda jes [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|