Biżuteria religijna w salonach jubilerskich
Moda na rynku jubilerskim zmienia się z sezonu na sezon. Jednak nie każdy segment rynku jest podatny na zmiany. Wzornictwo w biżuterii religijnej nie ulega częstym innowacjom, a do tego trudno wskazać okres, kiedy sprzedaje się ona najlepiej. Można powiedzieć, że dewocjonalia to jeden z tych rodzajów biżuterii, na które sezon trwa przez cały rok.Właściciele salonów jubilerskich mogą bez żadnego ryzyka zamawiać do swoich sklepów kolekcje biżuterii religijnej, mając pewność, że się sprzeda. I mimo zmian w mentalności Polaków nie spada sprzedaż dewocjonaliów w naszym kraju.
Zawsze w ofercie
Coraz częściej dają się słyszeć głosy, że Polska, jak wiele innych krajów europejskich, staje się krajem postchrześcijańskim. Obserwując jednak rynek dewocjonaliów, trudno dostrzec, by Polacy masowo odchodzili od wiary. Warto zauważyć, że to właśnie biżuteria religijna jest jednym z najczęściej kupowanych rodzajów biżuterii w polskich salonach jubilerskich. Dewocjonalia sprzedają się dobrze zarówno w tradycyjnych salonach, jak i w sklepach internetowych. Jak podkreślają właściciele salonów jubilerskich, w sklepie zawsze powinny znajdować się przynajmniej standardowe wzory medalików, krzyżyków i szkaplerzy, które z całą pewnością znajdą swoich odbiorców. Od jubilerów klienci oczekują także posiadania w asortymencie medalików z wizerunkami świętych, Matki Boskiej, krucyfiksów oraz medalików anielskich. Z całą pewnością można powiedzieć, że dewocjonalia wchodzą w skład kanonu podstawowego każdego salonu jubilerskiego. Klienci oczekują od jubilerów, że niezależnie od pory roku [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|