Promocja polskich specjalności eksportowych
Polska biżuteria może stać się polskim towarem eksportowym numer jeden. Aby się jednak tak stało, zarówno producenci, jak i jubilerzy muszą zrobić wszystko, co w nich mocy, by wypromować polskie drogocenności na zagranicznych rynkach. Nie można bowiem pozwolić, aby nasze klejnoty były noszone i podziwiane tylko przez naszych rodaków.Dzięki subwencjom Ministerstwa Rozwoju branża jubilerska może ubiegać się o dofinansowanie na promowanie swojej pracy za granicą. Może warto skorzystać z okazji i ubiegać się o pieniądze, które mogą pomóc nie tylko pojedynczym producentom, ale całemu krajowi i sprawić, że najbardziej rozpoznawalnym polskim produktem na świecie będzie nasza biżuteria.
Rządowa pomoc
Ministerstwo Rozwoju, którego celem jest promowanie rodzimych produktów markowych oraz wzmacnianie wizerunku naszego kraju i polskiej gospodarki na świecie, przygotowało 12 branżowych programów promocji wpisujących się w założenia Krajowych Inteligentnych Specjalizacji. Realizuje również duże przedsięwzięcia promocyjne na najważniejszych imprezach targowych na świecie. W związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju został opracowany program promocji adresowany do przedsiębiorców z sektora MŚP. Program zakłada realizację działań promocyjnych, m.in. organizację Polsko- -Emirackiego Forum Gospodarczego oraz Polish Games Show. Będzie realizowany w okresie od 1 kwietnia 2020 r. do 30 września 2021 r. Program promocji objęty jest projektem „Promocja gospodarki w oparciu o polskie m [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|