Biżuteria przed obiektywem
Nie od dziś wiadomo, że zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów, a w wypadku biżuterii nawet więcej niż milion. Decyzję o zakupie biżuterii podejmujemy bowiem coraz częściej na podstawie zdjęcia umieszczonego w internecie, gazecie czy katalogu. Albo dany obiekt biżuteryjny przypadnie nam do gustu, albo nie. Nie można więc zdać się na przypadek, ale trzeba wykorzystać wszystkie możliwości, jakie daje nam współczesna technologia.Fotografia oraz programy internetowe do obróbki zdjęć sprawiają, że nasza biżuteria może błyszczeć i zachwycać potencjalnych klientów albo na pozostać na zawsze w magazynie. Wybór należy do twórcy i sprzedawcy biżuterii, jednak wydaje się, że w dzisiejszych czasach jej brak to pozbawienie się szansy na sprzedaż swoich wyrobów.
Błyszcząca błyskotka
Dzisiejszy świat to świat zdominowany przez obraz. W ciągu minuty atakowani jesteśmy tysiącami obrazów, które kształtują nasze wyobrażenie o rzeczywistości, w jakiej żyjemy. Zdjęcie stało się więc dziś podstawowym narzędziem marketingowym. To ono nie tylko pozwala na sprzedaż produktu, ale także kreuje wyobrażenie o nim i wyzwala uczucia do niego. Dziś trudno sobie wyobrazić promocję biżuterii bez fotografii. Większość decyzji o zakupie podejmujemy dzięki możliwości obejrzenia biżuterii w internecie. Niemal każdy twórca biżuterii posiada swoją stronę internetową i za jej pośrednictwem przedstawia klientom swoje wyroby jubilerskie. Klienci chętnie oglądają zdjęcia i [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak