Kreowanie wizerunku polskiej biżuterii

Niełatwo zainteresować potencjalnych odbiorców biżuterii polskimi wyrobami jubilerskimi. Największą popularnością wśród zagranicznych kontrahentów cieszy się polski bursztyn, jednak bez odpowiedniej reklamy także i ten rodzaj biżuterii może mieć trudności w znalezieniu nabywców.
Rozpoznawalność marki
Zadaniem, jakie stoi przed polskimi twórcami jest wykreowanie marki polskiej biżuterii. Oczywiście polska biżuteria i polski design są już rozpoznawalne na świecie, o czym świadczą prestiżowe nagrody, jak choćby nagroda dla Arka Wolskiego, który został uhonorowany w międzynarodowym konkursie „Innowacje” na targach inhorgenta europe w Monachium. Jednak polscy producenci biżuterii cały czas mają problemy, aby zdobyć nowych klientów poza granicami naszego kraju. – Bardzo ważne w budowaniu wizerunku polskich marek biżuteryjnych jest uczestnictwo rodzimych firm w międzynarodowych targach jubilerskich – mówi dr Adam Jastrzębski, ekspert od handlu międzynarodowego w Wyższej Szkole Handlu i Stosunków Międzynarodowych w Płońsku. – Nie można nie doceniać szansy, jaką dają spotkania branżowe, podczas których można nawiązać kontakty handlowe i pokazać międzynarodowemu gremium polską biżuterię – dodaje. Jedn [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej