Diamenty zmieniają swoje oblicze
Biżuteria ślubna w Polsce to synonim biżuterii diamentowej. W salonach jubilerskich oferta pierścionków zaręczynowych oraz obrączek to prezentacja biżuterii diamentowej. Klienci wybierają przede wszystkim brylantowe pierścionki zaręczynowe i obrączki z diamentem. Nie można jednak nie zauważyć, że tak jak w innych sektorach rynku, również na rynku diamentowej biżuterii zachodzą zmiany.Kolekcje ślubne dostosowywane są do oczekiwań klientów, a ci gonią za nowościami i – wzorem zachodnich konsumentów – chcą być zaskakiwani. Nie rezygnując z diamentowej biżuterii, chcą kosztowności, która będzie się wyróżniała.
Szlify kamieni
Oczywiście wciąż najpopularniejszym pierścionkiem zaręczynowym jest ten, w którym umieszczony został brylant. Szlif brylantowy to wciąż najpopularniejszy na świecie rodzaj diamentów. Jego popularność związana jest z formą oraz właściwościami kamienia, który błyszczy całą pełnią i zachwyca swoim pięknem. Należy zauważyć, że sprzedaż brylantowej biżuterii wynosi około 80 proc. sprzedaży biżuterii z diamentami na świecie. Można założyć, że ta sytuacja nie ulegnie zmianie za sprawą mody, ale warto zauważyć, że w choćby w polskich salonach monopol brylantów został przełamany. – Klienci pojawiający się w salonach jubilerskich coraz częściej decydują się na zakup pierścionka z diamentem w kształcie Princess, który otoczony jest dwoma brylantami – mówi jubiler Bogdan Wyżykiewicz. – Za sprawą ślubu Meghan Markle z księciem Harrym sprzedaż tego modelu pierścionka wzrosła wielokrotnie – dodaje. „Trójkamienny” pierścionek, w którym diament centralny zaakcentowany jest przez dwa diamenty znajdujące się [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej