Międzynarodowe spotkanie branży w Monachium

Od 22 do 25 lutego w Monachium odbywać się będzie jedno z najważniejszych wydarzeń w branży jubilersko-złotniczej – targi Inhorgenta. Jak co roku na targach pojawią się wystawcy z ponad 40 krajów oraz odwiedzający z całego świata. Międzynarodowe targi biżuterii, zegarków i kamieni szlachetnych już na stałe wpisały się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branżowych, a także stały się swoistym barometrem nastrojów konsumenckich.

pj-2018-06v-02

Organizatorzy zapewniają, że tegoroczna edycja targów obfitować będzie w liczne wydarzenia kulturalne i naukowe, które pozwolą nie tylko na poznanie najnowszych trendów pojawiających się na rynku jubilerskim i przyczynią się do poszerzenia wiedzy na temat współczesnej biżuterii, technologii czy metod badania kamieni szlachetnych, ale także staną się doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń wśród odwiedzających z całego świata. Mnogość spotkań, a organizatorzy targów Inhorgenta zagwarantowali ponad 40 spotkań z ekspertami branżowymi – od wybitnych gemmologów po skutecznych marketingowców, da wszystkim uczestnikom możliwość poszerzenia swojej wiedzy oraz nawiązania kontaktów biznesowych.

Budowanie sieci współpracy

– W czasach cyfrowej transformacji szczególnie ważne jest, aby targi ukazywały swoje mocne strony, a taką z całą pewnością jest możliwość nawiązania bezpośrednich relacji z kontrahentami z całego świata – mówi Klaus Dittrich, prezes i dyrektor generalny Messe München. – Właśnie dlatego podczas targów Inhorgenta Munich koncentrujemy się na wymianie poglądów pomiędzy uczestnikami oraz edukacji. W tym roku zaoferowaliśmy naszym gościom oraz wystawcom niezwykle różnorodny program wykładów – zapewnia.

Organizatorzy poprosili o wygłoszenie prelekcji ekspertów. Na targach w Monachium pojawi się m.in. Patric Syvrud z University of Delaware, który wygłosi wykład pt. „Odpowiedzialne wydobycie i handel diamentami”, a Jonathan Chippindale, współzałożyciel i dyrektor generalny londyńskiej agencji Holition, będzie prezentował możliwości, jakie niesie ze sobą nowoczesna technologia, w wykładzie „Tworzenie cyfrowego opowiadania – jak marki wykorzystują technologię do opowiadania historii”. Można oczekiwać, że dużym zainteresowaniem cieszyć się będzie prelekcja wygłoszona przez Madeleine Albright, która zaprezentuje swoją książkę „Read My Pins-Stories from Jewels Box of Diplomat's”.

Ludzie, firmy,rynek

Podczas tegorocznej edycji targów zaprezentowana zostanie także druga edycja periodyku „Inhorgenta Retailers 2019”. „Doskonali jubilerzy” to wydawnictwo, w którym zaprezentowane są sylwetki najwybitniejszych złotników i jubilerów z Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Tegoroczna edycja targów jawi się także jako szansa na poznanie sposobów dostosowania się do potrzeb rynkowych i daje możliwość poznania strategii budowania jubilerskiej firmy przyszłości. – W części seminaryjnej zajmujemy się bieżącymi tematami i trendami na naszym rynku – mówi Stefanie Mändlein, dyrektor targów Inhorgenta. – Oprócz prezentacji branżowych chcemy pomóc naszym wystawcom i odwiedzającym znaleźć odpowiedź na pytanie, jak dostosować się do zmieniającego się rynku jubilerskiego – dodaje.