Zmiany na rynku jubilerskim
Na rynku jubilerskim funkcjonuje niemal 12 tys. podmiotów gospodarczych. I co roku pojawia się kilka następnych. Specjaliści wyceniają polską branżę jubilerską na 3 mld zł. Z roku na rok zmienia się jej struktura i pojawiają się na niej zarówno nowe podmioty gospodarcze, jak i nowe produkty oraz usługi jubilerskie.Można powiedzieć, że branża jubilerska niemal w każdym roku ulega gruntownym przemianom. Jest to jedna z najszybciej reagujących na wszelkie zmiany branż w Polsce. Większość producentów biżuterii przeniosła swoją działalność do internetu, inni szukają swojego miejsca zbytu za granicą.
Polska marka jubilerska rozpoznawalna
Polska biżuteria to już marka sama w sobie. Podbija serca Europejczyków. Powoli staje się rozpoznawalna. Polscy projektanci promują siebie i swoje marki na zagranicznych targach i ich praca przynosi efekty. Zdjęcia polskich marek jubilerskich coraz częściej znajdują się na okładkach magazynów modowych, a ich biżuteria zamawiana jest do najbardziej ekskluzywnych butików z biżuterią. Ograniczenie sprzedaży polskiej biżuterii na rynek chiński, wbrew obawom, przyniosło branży biżuterii autorskiej profity.
Projektanci zostali zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów dystrybucji i zaczęli walczyć o klientów zza naszej zachodniej granicy. Aktywna promocja biżuterii w sieci, uczestnictwo w targach oraz agresywne kampanie marketingowe przyniosły zamierzony efekt i polska biżuteria wybija się na jedną z najchętniej kupowanych biżuterii autorskich w całej Europie. Należy bowiem podkreślić, że wz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk