Autorskie kolekcje w autorskim pudełku
Artyści złotnicy starają się zaskoczyć swoich odbiorców nowymi rozwiązaniami technologicznymi, nowoczesnym wzornictwem, nowatorskimi materiałami jubilerskimi. Zapominają jednak o jednym – o ciekawym opakowaniu na swoją biżuterię. Większość polskich projektantów nie zwraca uwagi na rodzaj pudełka, w którym przekazują biżuterię klientowiA opakowanie to nie tylko sposób pozwalający bezpiecznie przenieść biżuterię, ale przede wszystkim forma, która pozwala na wyrażenie twórcze oraz budowanie więzi z klientem. Projektanci biżuterii powinni pamiętać, że pudełko umożliwia promocję marki, ale także jest nośnikiem idei, które za pośrednictwem swojej sztuki chcą przekazać odbiorcy.
Projekt opowiadający historię
Polscy projektanci biżuterii nie wykorzystują potencjału, jaki daje odpowiednio zaprojektowane opakowanie na biżuterię. Przekazują klientowi okazy biżuteryjne w tradycyjnych pudełkach jubilerskich, które, pozbawiane oryginalności, najczęściej trafiają do kosza. Jak podkreślają specjaliści od marketingu, opakowanie jest nośnikiem informacji o produkcie w nim zamkniętym. Niedocenienie tego aspektu jest wielkim błędem. – Na opakowaniu jubilerskim powinno znajdować się logo danej marki biżuteryjnej, wewnątrz pudełka powinna znajdować się informacja dotycząca twórcy i jego dzieła. To absolutne minimum – mówi Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu. – W wypadku biżuterii autorskiej pudełko powinno także utożsamiać w sobie ideologię marki – dodaje. Opakowanie jub [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak