Ambermart pokazał potencjał bursztynu
210 wystawców, ponad 2,8 tys. odwiedzających z 39 krajów – najliczniej z Polski, Rosji, Chin, Litwy, Niemiec i Danii – to statystyki podsumowujące 19. Międzynarodowe Targi Bursztynu Ambermart.Na tegorocznych targach Ambermart wielu wystawców postawiło na nowoczesne wzornictwo wyróżniające się lekkimi formami, klasyczną stylistyką i użyciem szlachetnych materiałów.
Wokół bursztynu
Targi Ambermart to nie tylko biznes, to także szeroko pojęta edukacja w obszarach związanych z bursztynem. Wiedzy niezbędnej do podejmowania strategicznych decyzji dostarczyło zarówno kupcom, jak i wystawcom seminarium marketingowe zorganizowane przez Oliwską Grupę Konsultingową, którego celem było pokazanie narzędzi niezbędnych do budowania marki w kontekście sprzedaży internetowej i tworzenia od podstaw sklepu internetowego. – Prelegenci wskazali uczestnikom rozwiązania i sposoby korzystania z narzędzi bezpłatnych oraz możliwości pogłębiania wiedzy – podsumowała prowadząca spotkanie Maria Olszewska. Wiele emocji – jak zawsze – wzbudził konkurs na Najatrakcyjniejszą Biżuterię z Bursztynem prezentowaną na targach Ambermart.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|