Modowe biżu
Polacy pokochali biżuterię modową. Kupują ją bardzo chętnie i bardzo często, zarówno w butikach z biżuterią, jak i w sklepach odzieżowych, na straganach, a nawet w sklepach spożywczych. Przed biżuterią fashion Polacy stawiają tylko jeden warunek, zanim zdecydują się na jej zakup: musi być ona na czasie. Drugorzędną sprawą w jej wypadku pozostaje cena produktu.Wydają na nią niemal tyle samo, co na zakup biżuterii „od jubilera”. Wpływ na taki stan rzeczy ma przede wszystkim marka biżuterii. Im bardziej znana marka, tym cena wyższa. A klientów nie brakuje, na modny w danym sezonie dodatek są gotowi przeznaczyć znacznie więcej, niż wynikałoby to z wartości materiałów wykorzystanych do jej produkcji.
Modne i już nie takie tanie
Branża jubilerska z uwagą przyglądała się rozwojowi rynku biżuterii modowej, jeszcze do niedawna rzadko która firma jubilerska decydowała się na wprowadzanie swoich kolekcji biżuterii fashion. Dziś niemal każda już ma ją w swojej ofercie. Skąd ta zmiana? Wpływ na taki stan rzeczy ma z całą pewnością fakt, że Polacy pokochali biżuterię modową. Kupują ją chętnie i szybko się nią nudzą, co sprawia, że poszukują nowych wzorów. Największą popularnością w Polsce cieszy się biżuteria marki Swarovski.
Nowoczesne wzornictwo, nowe kolekcje oraz jej stała ekspozycja w mediach sprawiają, że Polki wskazują ją jako jedną z najbardziej pożądanych marek jubilerskich na naszym rynku. Należy pamiętać, że biżuteria wprowadzana na rynek przez firmę Swarovski to nie tylko bransoletki, naszyjniki czy kolczyki. Marka oferuje szeroki asortyment d [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej