Pracownik ważniejszy niż każdy system zabezpieczeń
Niezależnie od systemu alarmowego, monitoringu, na jakie się zdecydujemy w swojej firmie jubilerskiej, należy pamiętać, że nad bezpieczeństwem naszego majątku przez większą część dnia czuwają pracownicy. Nie można nie docenić roli, jaką odgrywa personel naszego sklepu przy ewentualnej próbie kradzieży naszych kosztowności.Pracownicy spędzają w salonie większość czasu, pokazują biżuterię klientom, otwierają i zamykają gabloty, bardzo często mają także dostęp do sejfu, wobec powyższego nie można pozwolić sobie, aby osoby te były nieświadome zagrożeń, na jakie mogą być narażone, i nie umiały skutecznie radzić sobie w momencie próby kradzieży biżuterii.
Kursy i szkolenia
Bardzo rzadko w Polsce zdarza się, że właściciele sklepów jubilerskich wysyłają swoich pracowników na profesjonalne szkolenia, których celem jest radzenie sobie w przypadku napadu lub próby kradzieży. Właściciele firm jubilerskich wychodzą z założenia, że personel sklepu niezależnie od swoich umiejętności i tak nie będzie w stanie poradzić sobie z napastnikiem czy osobą, która będzie chciała ukraść biżuterię. - Nie mogą żądać od pracowników, aby narażali swoje zdrowie i życie, i walczyli z włamywaczem o biżuterię - mówi Paweł Niemojewsk [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej