Alarm u jubilera
Właściciele sklepów jubilerskich, oprócz dbania o swoich klientów i dostarczania im drogocennej biżuterii, muszą także zabezpieczyć swoją własność przed ewentualną kradzieżą. Nie mogą bowiem pozwolić, aby złodzieje bez przeszkód dostawali się do ich majątku.Każdy właściciel salonu jubilerskiego staje wcześniej czy później przed dylematem, w jaki sposób ochronić swój punkt przed włamaniem. Warto zauważyć, że w naszym kraju coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na zainstalowanie kompleksowego systemu alarmowego.
Sklep pod nadzorem
Powszechnie wiadomo, że salon jubilerski bardzo działa na wyobraźnię złodziei. Włamywacze spodziewając się wielkich zysków, są w stanie podjąć ryzyko i próbować okraść sklep z biżuterią. W związku z tym właściciele sklepów jubilerskich nie mogą wykluczyć, że mogą stać się ofiarami kradzieży i powinni podjąć odpowiednie kroki, aby zabezpieczyć posiadane przez nich klejnoty. Należy także pamiętać, że czasy, kiedy w sklepie jubilerskim wystarczył tylko sejf, mamy już dawno za sobą. Współcześnie trudno wyobrazić sobie salon jubilerski, w którym nie byłoby zainstalowanego systemu alarmowego. Należy pamiętać, że system alarmowy składa się z szeregu urządzeń, których prawidłowe funkcjonowanie zapewnia pożądane przez właściciela sklepu jubilerskiego rezultaty. W sklepach zazwyczaj instalowane są systemy, na które składa się: centrala alarmowa, urządzenie sterujące, czujki, sygnalizatory, telefon oraz komputer. Trzon każdego systemu alarmowego stanowi centrala alarmowa, której zadaniem jest zbieranie i przetwarzanie informacji.
Miejsce ukrycia
Najważniejszym urządzeniem w [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk