Bursztyn w Gdańsku
Kreatywne pomysły, nowoczesny design, najlepsza jakość wykonania – tak prezentowały się kolekcje biżuterii na sezon jesienno-zimowy na zakończonych 2 września w Gdańsku Międzynarodowych Targach Bursztynu.W imprezie udział wzięło 221 wystawców z dziewięciu krajów – w tym 82 z zagranicy oraz ponad 3 tys. odwiedzających z 47 krajów – głównie z Chin, Niemiec, Łotwy, Rosji, Szwecji, USA, Wielkiej Brytanii i Węgier.
Kierunek zmian
– Zauważyliśmy mniejszą liczbę kupców z Polski, znacznie natomiast zwiększyła się różnorodność krajów, z których przyjeżdżają osoby zainteresowane bursztynem. To ważne zjawisko, zważywszy na zasadnicze zmiany, jakie zachodzą obecnie w kierunkach dystrybucji bursztynowej biżuterii i spadku zainteresowania nią w Chinach. Być może taka sytuacja wpłynie na stabilizację i wyważenie cen surowca i pomoże odbudować tradycyjne kierunki eksportu do krajów EU i do Stanów Zjednoczonych – podsumowała statystyki targowe Ewa Rachoń, dyrektor projektu.
Aby zwiększyć swoje szanse w tej globalnej konkurencji, producenci stawiają na najlepszą jakość i nowoczesny design biżuterii z bursztynem. – Naszym celem jest tworzenie biżuterii z najwyższej półki jubilerskiej, która śmiało mogłaby konkurować ze znanymi światowymi ma [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|