Sztuka sprzedaży

Nawiązanie kontaktu z klientem
Samo wyeksponowanie biżuterii w gablocie nie spowoduje, że klienci będą ją masowo kupować. Każdy właściciel salonu jubilerskiego musi być świadomy, że najważniejszą rzeczą jest nawiązanie kontaktu z klientem, który odwiedzi nasz sklep. - Klient, który postanowił odwiedzić sklep jubilerski i rozważa możliwość kupna biżuterii, musi poczuć, że sprzedawca jest nim i jego potrzebami naprawdę zainteresowany - mówi dr Jacek Kruczkowski z Wyższej Szkoły Psychologii Biznesu. - Klient musi mieć także wrażenie, że osoba z nim rozmawiająca chce mu pomóc i udzielić wyczerpujących informacji - dodaje. Naukowcy podkreślają, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, które może przełożyć się na decyzję o zakupie.
Odprężony sprzedawca
Osoba obsługująca klientów musi wzbudzać zaufanie. Sprzedawca powinien być uśmiechnięty i pa [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk