Klienci chcą wyglądać jak gwiazdy
Polki zakochały się w biżuterii modowej. Najbardziej zależy im na posiadaniu takich samych ozdób, jak te, które pojawiają się w kolorowych magazynach. To gwiazdy ekranu i piosenki dyktują styl w polskiej biżuterii.Klientki salonów wybierają biżuterię, którą noszą polskie celebrytki. Można powiedzieć, że niezależnie od jakości i fasonu ozdób te, w których pojawiają się gwiazdy, zarówno polskie, jak i zagraniczne, cieszą się wielkim zainteresowaniem kupujących. Na sprzedaż biżuterii modowej mają także wpływ kolekcje biżuterii wprowadzanej przez odzieżowych gigantów, takich jak Dior, Gucci czy Armani.
Salony pełne biżuterii
Biżuteria modowa podbiła serca polskich klientów. Kupują ją zarówno młode dziewczyny, jak i dojrzałe kobiety. Można powiedzieć, że biżuteria fashion demokratyzuje rynek jubilerski w Polsce. Niemal każdy może sobie na nią pozwolić i dzięki niej wyglądać modnie, zgodnie z najnowszymi trendami. Wraz ze stale rosnącymi zyskami na tym rynku pojawia się wiele nowych placówek oferujących klientom modne ozdoby. Otwierane są wszędzie – od centrów handlowych, przez miejsca przy najruchliwszych ulicach w Polsce, aż po bazarki, gdzie kupić można wszystko. W zależności od usytuowania punktu sprzedają różne rodzaje biżuterii. – Wszystko zależy od miejsca, w którym znajduje się stoisko, oraz od wieku klientów. Młodsze konsumentki częściej sięgają po nowości, utrzymane na poziomie światowych trendów, czyli np. bransoletki w klimacie boho lub długie kolc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk