Stylowy design
Sklepy jubilerskie powinny jednak jak najbardziej różnić się między sobą. Dlatego też każdy właściciel takiego sklepu powinien starać się nadać swojemu punktowi niepowtarzalny charakter. 
Jubilerzy stawiają na uniwersalność
Nowoczesne meble przeznaczone do sklepów jubilerskich dają duże możliwości aranżacji salonu. Poszczególne elementy można łączyć z różnymi materiałami, takimi jak szkło, kolorowe szkło akrylowe czy metal, tworząc tym samym indywidualny charakter sklepu. Meble muszą bowiem pozwalać na dowolne zagospodarowanie przestrzeni salonu, a nie wypełniać go w całości.
Odpowiednie umeblowanie będzie tworzyło niecodzienny klimat sklepu i sprawiało, że klient będzie bardzo dobrze się w nim czuł. - W polskich salonach jubilerskich dominują meble drewniane, które sprawiają wrażenie, że niemal każdy sklep jubilerski jest taki sam. Mało kto stara się podkreślić indywidualny styl swojego sklepu - mówi Piotr Fraczykowski, projektant wnętrz. - Polacy strasznie boją się koloru i oryginalności w formie - dodaje. Meble w salonie jubilerskim muszą stanowić tło dla zamkniętej w nich biżuterii.
Nie mogą jej zdominować swoim kształtem bądź kolorem. Powoduje to, że nie każdy rodzaj mebli możemy umieścić w sklepie. Warto jednak zastanowić się nad przełamaniem ogólnie panującego trendu, aby umeblowanie sklepu jubilerskiego utrzymane było w tonacji ciepłego brązu, a meble wykonane były z drewna. Producenci sklepów jubilerskich starają się wyjść naprz [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej