Magia zamknięta w pudełku

pj_2009_11-27.jpgWłaściciele sklepów jubilerskich przygotowują się na nadejście świąt Bożego Narodzenia niemal przez cały rok. Podporządkowują cykl swojej pracy szałowi gwiazdkowych zakupów, które zapewniają im znaczne zyski.


Starannie dobierają asortyment świąteczny, dbają o wystrój sklepu oraz o różnego rodzaju świąteczne dekoracje. Jednak ciągle nie przykładają należytej wagi do opakowań, które podkreślają urok sprzedanej biżuterii i stają się wizytówką firmy. Warto pamiętać, że przez dobry wybór pudełka wzbudzimy w kliencie pozytywne emocje, które towarzyszyć mu będą znacznie dłużej niż tylko do wigilijnej kolacji, a dzięki temu nam może przybyć nowy, zadowolony, stały klient.


Rynek opakowań

Polskie firmy specjalizujące się w sprzedaży opakowań prześcigają się w przygotowaniu specjalnych świątecznych wzorów opakowań na biżuterię. Niemal wszystkie mają w swojej ofercie specjalne kolekcje opakowań, na których można znaleźć świąteczne akcenty, począwszy od nadruków choinek, a na złotych napisach z życzeniami skończywszy. Właściciele sklepów jubilerskich nie powinni zadowalać się opakowaniami, w które pakują biżuterię przez cały rok, i zamówić ich świąteczne edycje. Należy pamiętać, że większość klientów, którzy zdecydują się w okresie przedświątecznym skorzystać z oferty naszego sklepu, będzie to robiła pierwszy raz. W związku z tym należy wzbudzić w nich jak najbardziej pozytywne emocje, które mogą zaowocować tym, że zyskamy stałego klienta. Nie można nie doceniać roli, jaką w procesie marketingowym odgrywa odpowiednio dobrane opakowanie, bowiem zastosowanie go jest w stanie podwoić zyski naszego sklepu. - Opakowanie często bywa nazywane niemym sprzedawcą [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk