Wizytówka sklepu
Szał przedświątecznych zakupów niedługo ogarnie całą Polskę. Właściciele sklepów jubilerskich, mimo że nie narzekają na brak klientów, nie mogą osiąść na laurach i czekać na tłumne przybycie kupujących.Aby zainteresować klientów naszym towarem, nie wystarczy dobry projektant wnętrz i firma zajmująca się montażem mebli, przede wszystkim potrzebna jest koncepcja, jak dane miejsce powinno wyglądać. Należy także pamiętać, że najważniejsza w naszym sklepie jest wystawa, która sprawia, że klient z chęcią odwiedzi nasz sklep i dokona w nim zakupów.
Święta dla wszystkich
Przed świętami wszystkie sklepy odnotowują znacznie większe zyski niż w pozostałych miesiącach w roku, dlatego też nie powinno się oszczędzać na odpowiednim wyeksponowaniu asortymentu w sklepie. - Właściciele sklepów ciągle jeszcze uważają, że przed świętami Bożego Narodzenia sprzedadzą cały swój towar, nie ponosząc żadnych inwestycji - mówi Mateusz Gliczkowski, specjalista ds. marketingu. - Jednak nic bardziej mylnego. Klient z roku na rok jest coraz bardziej wymagający i częściej zastanawia się, gdzie zostawić swoje pieniądze. űeby skorzystał z naszej oferty, musi zostać do niej zachęcony - dodaje. Nie można oczekiwać, że klienci będą robić zakupy gwiazdkowe właśnie w naszym sklepie, jeśli nie zadbamy o świąteczny wystrój i odpowiednie wyeksponowanie biżuterii w nim oferowanej. - Trzeba nauczyć się wpływać na kupujących, oczywiście można to robić na wiele sposobów, ale najważniejsze z nich to odpowiedn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk