Budowanie świątecznego nastroju
Wystrój sklepu ma istotny wpływ na budowanie relacji z klientem, który zdecyduje się na przekroczenie progu naszego punktu. Tylko bowiem w ten sposób można osiągnąć ponadprzeciętne zyski w okresie gwiazdkowych zakupów.Przede wszystkim klient
- Klient musi intuicyjnie orientować się w sklepie, nie może czuć się w nim osaczony zarówno przez towar, jak i personel, który ma zadanie pomóc mu w zakupie - mówi Sebastian Nowakowski, specjalista ds. merchandisingu. - Najważniejszą rolę w sprzedaży dóbr luksusowych odgrywają emocje kupującego - dodaje. Wystrój musi powodować, że klient będzie spędzał w sklepie dużo czasu, co z pewnością zwiększy szansę na zrobienie zakupów w naszym salonie. Należy pamiętać, że im więcej czasu dana osoba spędzi w naszym sklepie, tym większe prawdopodobieństwo, że dokona w nim zakupów. Ale aby tak się stało, nasz sklep musi zachęcać do dłuższego przebywania w nim, czyli powinien być całkowicie ukierunkowany na klienta, a nie na sprzedawaną w nim biżuterię.
Operowanie nastrojem
Powszechnie wiadomo, że aby konkretna osoba poczuła się w danym miejscu dobrze, musi panować w nim odpowiedni nastrój. Umiejętna gr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk