Informacja w sklepie
Niemal wszyscy właściciele salonów jubilerskich, poza podstawową działalnością, upowszechniają wiedzę na temat biżuterii. Są zobowiązani do przekazywania wiedzy na temat materiałów jubilerskich, autorów biżuterii, a także sposobów konserwacji zakupionych kosztowności.Moment sprzedaży jest jedynym czasem, kiedy klienci mają szansę otrzymać pełną informację na temat zakupionego produktu i należy ten czas jak najlepiej wykorzystać.
Certyfikaty oraz info rmacja
Do każdego rodzaju zakupionej biżuterii klient powinien dostać certyfikat jakości. Świadectwo jakości nie powinno być przekazywane tylko i wyłącznie w momencie zakupu diamentów. Taka sama informacja na temat kamienia jubilerskiego oraz kruszcu powinna zostać dostarczona zawsze. Nie można bowiem oczekiwać, że Polacy odwiedzający salony jubilerskie mają [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|