Luksusowe marki nad Wisłą

Marka bowiem stanowi kluczowy element sprzedaży produktu i ma wielki wpływ na atrakcyjność oferty. Czy w związku z tym polscy jubilerzy, projektanci i właściciele salonów mają powody do obaw? Wszystko wskazuje na to, że nie.
Pożądana marka
W tym roku na polskim rynku jubilerskim pojawiła się Pandora Jewelry, która od razu podbiła serca Polaków. Ręcznie wykonane elementy i oryginalny styl prezentowanej biżuterii spowodowały, że możemy mówić o wielkim sukcesie marki na polskim rynku. Duńska firma zamierza otworzyć w Polsce aż 70 butików, w których będzie istniała możliwość znalezienia najbardziej charakterystycznych produktów marki, czyli bransoletek z zawieszkami, z których każda może mieć swoje unikalne znaczenie i historię, nadane przez właścicielkę. Jednak to nie koniec zmian, jakie będą miały miejsce na polskim rynku, bowiem już niedługo szykuje się prawdziwa rewolucja. Na nasz rynek jubilerski wkroczy bowiem firma Tiffany. Niedługo, aby kupić prezent od Tiffany'ego, nie trzeba będzie wyjeżdżać za granicę. Amerykańska marka ma wkrótce pojawić się w salonach W.Kruk.
Marka to nie wszystko
Polacy uważają biżuterię za towar luksusowy, nie [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak