Spojrzenie na męską biżuterię
Mężczyźni coraz chętniej kupują biżuterię. Interesują ich przede wszystkim ozdoby, które wpisują się w trendy modowe i są sygnowane przez znane marki, niekoniecznie jubilerskie.Jak podkreślają specjaliści, męska biżuteria musi być modna. Zainteresowanie wzbudzają bransoletki, naszyjniki, ale także tradycyjne spinki do mankietów. Moda na męskie ozdoby sprawia, że coraz więcej firm jubilerskich decyduje się na wprowadzenie męskich kolekcji biżuterii. Coraz częściej za tworzenie biżuterii dla mężczyzn biorą się także artyści złotnicy. I okazuje się, że jest to rynek, o który warto zawalczyć.
Ozdoby do odzieży
Męska biżuteria traktowana była po macoszemu. W salach jubilerskich pojawiała się niezwykle rzadko, gdyż klienci nie byli zainteresowani jej zakupem. Rzadko która marka jubilerska decydowała się na wprowadzenie na rynek kolekcji przeznaczonej dla mężczyzn. Trzeba zauważyć, że jeszcze do niedawna za jedyną akceptowaną społecznie męską ozdobę uchodził zegarek. Zmieniająca się moda spowodowała, że mężczyźni zaczęli kupować biżuterię dla siebie. Najczęściej męska biżuteria traktowana jest jako dodatek do ubrania, jego uzupełnienie. Musi podkreślać walory stroju. A mężczyźni wybierając ozdoby, kierują się marką danego produktu. Strzałem w dziesiątkę okazały się kolekcje biżuterii wprowadzane na rynek przez marki samochodowe. W polskich salonach samochodowych najdroższych marek – Ferrari, Porsche, Mercedesa – pojawiły się ozdoby biżuteryjne, które chętnie kupowane są przez Polaków. Największym zainteresowaniem cieszą się spinki do mankietów i wisiorki, które [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej