Inny wymiar złota
Sprzedaż biżuterii wykonanej ze złota utrzymuje się na stałym poziomie. Klienci średnio przeznaczają na zakup złotej biżuterii 1,5 tys. złotych. Najlepiej sprzedają się złote obrączki i pierścionki z brylantami.Nie można jednak mówić o stagnacji. Klienci coraz częściej poszukują biżuterii niekonwencjonalnej, która nie tylko wpisuje się w modowe tendencje, ale także powstaje w wyniku połączenia złota i materiałów niejubilerskich. Właściciele salonów jubilerskich coraz częściej także ryzykują i wprowadzają do sklepów złote i srebrne akcesoria oraz gadżety.
Personalizacja biżuterii
Salony jubilerskie toną w zawieszkach i charmsach. Właściciele salonów jubilerskich postanowili nie odpuścić i podjęli walkę z biżuterią modową, którą można znaleźć niemal wszędzie. Oficjalnie producenci i sprzedawcy biżuterii mówią, że biżuteria modowa nie stanowi dla nich żadnego zagrożenia, nie jest konkurencją. A jednak ich działania zdają się przeczyć wygłaszanej wersji. Konsumenci, którzy jeszcze do niedawna po zakupy wybierali się do salonu jubilerskiego, teraz coraz częściej kierują się do sklepów z biżuterią modową i niejednokrotnie przeznaczają na nią nie mniej niż na zakupy u jubilera. Aż do momentu, kiedy na polskim rynku mogliśmy kupić głównie tanią biżuterię z Chin, problem wydawał się lekceważony, jednak gdy swoje kolekcje biżuterii modowej wprowadzają niemal wszystkie marki odzieżowe, a na znaczeniu zyskują biżuteryjne marki mo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej