Butiki z duszą
Artyści i projektanci biżuterii szukają nowych miejsc, w których mogliby sprzedawać swoje wyroby. Coraz popularniejsze stają się butiki, w których oferowane są nie tylko akcesoria modowe, ale i meble czy dodatki do domu.Zainteresowanie Polaków nowoczesnym wzornictwem przemysłowym przekłada się na wzrost sprzedaży biżuterii. Jej twórcy stają się wykorzystać każdą okazję, aby zaprezentować odbiorcom swoje dokonania artystyczne.
Biżuteria i meble
Jeszcze do niedawna biżuterię autorską można było znaleźć w galeriach z biżuterią i butikach z autorskimi kolekcjami odzieży. Biżuteria traktowana była jako uzupełnienie kolekcji odzieżowej. Artyści, którzy zdecydowali się na wprowadzenie swoich wyrobów do salonów z odzieżą, niejednokrotnie skarżyli się na fakt, że klienci mając do wyboru wydanie do tysiąca złotych na garderobę, nie chcą kupować biżuterii nawet za trzysta czy czterysta złotych. Twórcy biżuterii i projektanci odzieży nieomalże konkurują ze sobą o tego samego klienta. – Na polskim rynku toczy się walka o klienta – mówi Marta Przybył, projektantka biżuterii. – Są sklepy, w których biżuteria traktowana jest na takich samych zasadach jak ubrania, proponowana klientom chętnie, a co za tym idzie sprzedawana, są jednak miejsca, w których biżuteria nie jest eksponowana, a nawet bywa traktowana jako konkurencja – dodaje. Podkreślenia wymaga również fakt, że nie lada wyczynem dla młodego projektanta biżuterii jest wprowadzenie swojej kolekcji do buti [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk