Diamentowa Polska
Jubilerzy obserwując to zwiększone zainteresowanie klientów, zaczynają kupować drogocenne kamienie szlachetne, które po oprawieniu oferują w salonach. Coraz częściej prowadzone są także akcje promocyjne, których zadaniem jest zachęcanie Polaków do większego zainteresowania brylantową biżuterią. Największa akcja promocyjna przeprowadzona została przez salony firmy W. Kruk, w której zaprezentowany został pierścionek Jedyny¨.Zainteresowanie diamentami
Największe zainteresowanie pierścionkami z diamentami obserwowane jest w grudniu. Najtańsze pierścionki można wówczas kupić już za niecałe 500 złotych jako prezent gwiazdkowy. Jednak aktywni uczestnicy rynku jubilerskiego uważają, że w Polsce nie można mówić o rynku diamentowym. - Polski rynek diamentów nie istnieje - mówi Andrzej Jaszczak, właściciel firmy A. J. Diament. - W porównaniu z innymi krajami Unii Europejskiej sprzedaż diamentów w naszym kraju jest znikoma - dodaje. Sytuacja taka spowodowana jest z pewnością faktem, że Polacy nie wydają swoich oszczędności na drogą biżuterię. A także większość z nich nie widzi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak