Moda na broszki
Czy to za sprawą premier Beaty Szydło, czy innych kobiet obecnych nie tylko w polityce – dość że w ostatnim czasie na polskim rynku jubilerskim obserwujemy modę na broszę. Polki kupują broszki zarówno w dużych salonach jubilerskich (znaczny wzrost sprzedaży odnotował i Kruk, i Apart), jak i w galeriach z biżuterią autorską.Ozdoba, której sprzedaż przez lata pozostawała na marginesie, teraz święci triumfy popularności. Największy zainteresowaniem cieszą się duże, masywne brosze z wyeksponowanym kamieniem, najczęściej bursztynem. Może jesteśmy świadkami narodzin nowej mody na polską broszę, która promować będzie polskie wzornictwo? Brosza jako komunikat Ten rodzaj biżuterii, jak żaden inny, umożliwia zamanifestowanie poglądów użytkowania. Współcześnie broszki noszone są przez kobiety, które nie tylko używają ich jako ozdoby, ale także za ich pośrednictwem demonstrują swoje poglądy. Budowa broszy pozwala bowiem na umieszczenie na nich niemal wszystkiego. Zazwyczaj płaska powierzchnia stanowi tło umożliwiające wypowiedź artystyczną. Dzięki swojej formie broszka pozwala na wyeksponowanie przesłania. Artysta tworzący brosze ma wielką swobodę twórczą, nie ogranicza go forma ani kształt biżut [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk